Zoekresultaten

1. L

Topic is niet meer actief

Hoi! Ik kom zelf uit Twente dus de Achterhoek is dichtbij voor mij. Ben nu 37 weken precies. Het lijkt mij wel leuk! Alleen ik zit meer in een maatje L/XL. En wil je per se een blote buik? Ik heb daar nu best wat striae dus of dat heel mooi op de foto staat weet ik niet. Partner krijg ik...
  2. L

Innesteling bloeding

Ik heb zelf 5 dagen na de ovulatie 4 dagen lichte bruine spotting gehad. Ik heb wel vaak dat ik een week voor mijn ongesteldheid al begin met spotting maar nooit 2 weken ervoor. En toen het ophield werd ik maar niet ongesteld. Week later de eerste positieve test!
  3. L

Abortus bij eerste zwangerschap

Update voor allen die gereageerd hebben. Uiteindelijk hebben we een afspraak gemaakt bij een kliniek en toen we die hadden gemaakt en de vrouw had verteld over curretage hebben mijn vriend en ik na 2 dagen toch besloten om het kindje te houden. Hoe zou je je voelen bij een tweede zwangerschap...
  4. L

Abortus bij eerste zwangerschap

<p>Update voor allen die gereageerd hebben. Uiteindelijk hebben we een afspraak gemaakt bij een kliniek en toen we die hadden gemaakt en de vrouw had verteld over curretage hebben mijn vriend en ik na 2 dagen toch besloten om het kindje te houden. Hoe zou je je voelen bij een tweede...
Terug
Bovenaan