Zoekresultaten

1. A

Weet iemand wat dit is??

Bedankt voor jullie berichtjes dames! Het heeft me gerust gesteld!❤️
  2. A

Weet iemand wat dit is??

Hee! Ja verergert in de zin dat het nu bol staat en het voorheen plat was.. ik dacht ook aan een aardbeienvlek maar dat hebben ze nooit zo benoemd..? Bedankt voor je bericht!
  3. A

Weet iemand wat dit is??

Hallo dames, Mijn dochtertje is geboren met een plekje op haar rug. Vanuit de GGD zeggen ze dat het niks is en het vanzelf verdwijnt. Alleen nu zijn we 7 maanden verder en het lijkt juist te verergeren. Het staat een beetje bol en voelt 9/10x warm aan. Iemand enig idee wat het is...
  4. A

Kindjes kort op elkaar

Ons dochtertje is in 4 november 2020 geboren. Momenteel 14w zwanger en 30 oktober 2021 uitgerekend. Ben heel benieuwd, het zal een hele uitdaging worden. Maar we zijn er helemaal klaar voor. ❤️
  5. A

Rare geur?

Wat een opluchting dat het een veel voorkomende “bijwerking” is. Ik dacht even dat ik helemaal gek aan het worden was. Bedankt voor jullie berichten!
  6. A

Rare geur?

Hallo dames, Ik ben momenteel 14w en 4d zwanger en heb sinds een paar dagen dat ik een een hele rare geur ruik. Heb het huis van top tot teen schoon met chloor en alles schoon gemaakt maar ruik het nog steeds. Vandaag het gevoel gehad dat ik mezelf ruik en ben onderhand 3x onder de douche...
  7. A

Geslacht al te zien?

Ja zo kunnen ze geld trekken voor een pretecho.. dat is het eerste wat ik dacht. ? mijn gevoel zei vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben dat het een jongetje is. Chinezen kalender zegt ook dat het een jongetje is. Ben afgelopen november bevallen van een meisje, jongetje zou leuk zijn...
  8. A

Wat denken jullie, jongen of meisje?

Ja is me gisterenavond gelukt! Dacht ik ga niet slapen tot het me lukt haha! Ben benieuwd of je het kan raden!?
  9. A

Geslacht al te zien?

Hier was ik bijna 13 weken. Vond het heel raar, want ze gaf aan dat ik een paar dagen later terug kon komen als ik een pretecho wilde voor het geslacht..?
  10. A

Geslacht al te zien?

Goedenavond dames! Ik hoop dat de foto te zien is en of jullie al kunnen zien/raden wat het wordt!? Veel liefs!? https://ibb.co/fYTCpcC
  11. A

Wat denken jullie, jongen of meisje?

Hoe plaats je een foto? ? ik wil het ook echt heel graag weten...
  12. A

40 weken 3/4cm ontsluiting

Was 39-5 weken zwanger. Maandagavond vliezen gebroken, dinsdagmiddag 4 uur 3cm ontsluiting, woensdag 1:55 uur bevallen. Heb maar een kwartiertje geperst, maar de weg erheen was een hel.. Succes!
  13. A

Haast geen symptomen

Zwangerschap van mijn dochter, tot de laatste dag ziek zwak en misselijk geweest. Nu 7 weken zwanger, helemaal nergens last van. Niet eens gevoelige borsten of wat dan ook.. dat ik soms ook in de stress schiet? maar probeer er toch van te genieten! Het is een zegen om dit mee te mogen maken, dus...
  14. A

Bevalling

Dit gevoel had ik ook. Maar ik was ook bang, omdat het bij ons in de familie veel voorkomt. (Dat het bijna of slecht afloopt) Maar tijdens het bevallen zelf, doe je wat je lichaam moet doen! Maak je niet druk, wij vrouwen zijn hiervoor gemaakt!❤️
  15. A

Komen de tandjes door?

Ze is er inmiddels al gelukkig vanaf. Ze had gelukkig geen ontstekingen of wat dan ook. Bij haar waren het echt haar tandjes. Ze is weer helemaal zichzelf en af en toe heeft ze meer aandacht nodig en is ze meer aanhankelijk, ze kwijlt wel meer dan eerst. Enige nasleep is inderdaad zo’n plak...
  16. A

Komen de tandjes door?

Dankjewel voor je reactie! Ja ze plast wel en drinken echt in een paar keer haar flesje leeg. Koude melk lijkt ze beter te drinken dan lauwe melk. Ik wil niets liever dan dat de koorts minder wordt, de rest kunnen we nog wel aan. Omdat het ons eerste kindje is, schieten wij in paniek als we de...
  17. A

Komen de tandjes door?

Dentinox? Ja volgens mij wel, haar tandvlees voelt warm aan en ze kwijlt veel. Morgen dan toch even de huisarts bellen om oorontsteking uit te sluiten en dan toch die zalf/druppeltjes halen voor der tandvlees.
  18. A

Komen de tandjes door?

Dankjewel voor je reactie! Haar flesjes drinkt ze niet leeg, ze slaapt veel en wordt huilend wakker tot ze weer zo moe is en weer inslaap valt en dat gebeurd alleen wanneer ze tegen me aan ligt, eerder slaapt ze niet. Gisteren met der onder de douche geweest want in bad gaan is geen optie omdat...
  19. A

Komen de tandjes door?

Hee dames,<br />Sinds afgelopen vrijdag is mijn dochtertje ziek. ‘S nachts koorts die oploopt tot wel 40 graden, overdag tussen de 38 & 39 graden. Ze huilt super veel, slaapt en drinkt slecht. Volgens mijn moeder komt dit door haar tandjes die doorkomen. (Ze is nu 4 maanden en bijna 2...
  20. A

Afscheiding geel

Hey, Als het tijdens je zwangerschap is en het “stinkt” niet en het niet gepaard gaat met andere klachten zoals jeuk of een branderig gevoel, is er waarschijnlijk niks aan de hand. Maar als het echt duidelijk geel is, het een naar geurtje heeft en jeukt/brandt, dan kan dit wijzen op een...
  21. A

4 maanden geleden bevallen & weer zwanger..

Oh wat leuk! Ik hoop dat het zoals de eerste bevalling zal zijn. Hopen op het beste en ervan genieten meer kan ik niet doen!
  22. A

Heel erg bedankt! Spannend is het zeker, vandaag mijn moeder op der verjaardag verrast met een “big sister” rompertje bij me dochtertje aan. Iedereen was in shock haha! Ik kijk er heel erg naar uit, maar ben tegelijkertijd ook een beetje bang.. hoop dat het ons gaat lukken! Dankjewel voor je...
  23. A

Meisjesnaam... kunnen niet kiezen

Mijn dochtertje heet Noor. Betekenis daarvan is het licht uit de hemel. ❤️
  24. A

Oh jeetje, dat lijkt me inderdaad ook heel zwaar. Mijn man en ik zijn afgelopen juni verhuisd naar Zeeland en onze families wonen in Brabant, dus hulp zal niet heel veel zijn... Ik hoop ergens dat ik een ritme ga vinden zodat ze beide evenveel aandacht krijgen. Geniet van je zwangerschap!
  25. A

Ja succes zal ik vast en zeker nodig hebben haha. Het is inderdaad nog eventjes, ik ben sowieso al iemand die meestal op de zaken vooruit loopt. Gelukkig is mijn dochtertje geen huilbaby, als de 2e ook zo lekker rustig wordt als de eerste zal het veel makkelijker worden. Bedankt voor je lieve...
  26. A

Hallo dames, Ik ben in november bevallen van een gezond meisje!❤️ vorige week een test gedaan omdat mijn menstruatie weg bleef en wat blijkt.. ik ben weer 5 weken zwanger en ben eind oktober uitgerekend. natuurlijk ben ik blij en helemaal gelukkig weer. Maar ik weet niet hoe ik dit ga doen...
Terug
Bovenaan