Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha, ik kreeg dat commentaar ook ?. Schijnbaar lig in nu op mijn rug middenin de nacht, als ik weer naar mijn zij draai is het over. Ze moeten dus gewoon even een duwtje geven als ze van de herrie af willen ?
Allereerst gefeliciteerd! Je bent al een aardig eind op weg!
Ik voel me inderdaad ook niet te oud, voel me geen spat anders dan een jaar of tien geleden, maar toch is het stiekem fijn om hier meer meiden van dezelfde leeftijd te ontmoeten.
Spannend de sleutel van een nieuw huis. En straks...
Ik zou direct testen hoor! De clearblue met wekenindicator is heel duidelijk of je wel of niet zwanger bent, voorkomt ook twijfelen over of er nou wel of niet een streepje zichtbaar is.
@melaniesilvie Gefeliciteerd met je zwangerschap!Wanneer ben je uitgerekend?
Mijn vriend heeft al 4 (!!) kids (6 + 7 + 11 + 16 jaar / co-ouderschap), dus ondanks dat dit mijn eerste zwangerschap is, is de familie al wat groter.
@Draakie net gehoord dat het toch vanwege leeftijd via het ziekenhuis gaat lopen (maakt mij niet uit hoor, het gaat om de uitkomst ?) en dat 12.03 de echo is. Een weekje na jou!
Zo fijn om te lezen dat een beetje hulp in sommige gevallen het wondertje helpt! Ik ben nu sinds 8 weken tante van een superlief neefje. Mijn zusje heeft veel icsi trajecten doorlopen met dit heerlijke mannetje tot gevolg.
Ik heb hierdoor van dichtbij gezien hoe lichamelijk en psychisch zwaar...
Leuk om jullie verhalen te lezen, jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
De wens was er met mijn ex-partner al, maar helaas lukte het toen niet om zwanger te worden. Nu met nieuwe partner tegen mijn verwachting in wel. Ben er zo blij mee!
De huisarts moet nog...
<p>Jaaaaa... eindelijk heb ik een positieve test, zo spannend!</p><p>Ik zou het heel erg leuk vinden om met meiden van mijn leeftijd (ik ben net 41 geworden) in contact te komen die net als ik zwanger zijn van hun eerste kindje (ik heb nog maar net positief getest en zit nu in...