Zoekresultaten

1. S

Ervaringen zwangerschapstest 2besure vals postitief?

Geen idee hoe ik de foto toe moet voegen trouwens..
  2. S

Ervaringen zwangerschapstest 2besure vals postitief?

Hoi allemaal, Wie van jullie heeft er ervaringen met de zwangerschaptesten van 2besure? Zijn deze betrouwbaar? Ik lees namelijk forums waar staat dat deze vals positief zijn. Echter zijn dit wel wat oudere forums, dus misschien zijn de huidige ervaringen anders of nog net zo. Ik heb namelijk...
  3. S

Ovulatietesten worden niet echt positief

Oh ja, ook temperatuur ik elke ochtend en daar word ik ook echt niet wijzer van. Elke ochtend rond hetzelfde tijdstip en voordat ik uit bed ga. Op dag 5 en 6 was deze heel laag en daarna werd het weer wat ik die dagen ervoor ook had zo ongeveer. Het wisselt wel wat, maar er zit een stijgende...
  4. S

Ovulatietesten worden niet echt positief

<p>Hoi allemaal,</p><p>Inmiddels zit ik op dag 20 van mijn cyclus. De eerste keer dat ik ongesteld werd na het verwijderen van mijn mirena had ik een positieve ovulatietest op dag 17, ongesteld na 28 dagen.  De maand erna heb ik niet getest, maar wel duidelijk slijm op dag 15...
  5. S

Ovulatie na verwijderen Mirena

Ja, er zit inderdaad veel verschil in. Geen idee waar dat precies aan ligt. Ik vraag me vooral af of je baarmoederslijmvlies wel voldoende is opgebouwd om een eventuele bevruchte eicel in te laten nestelen, omdat je tijdens het gebruik van de Mirena dat eigenlijk niet opbouwt dacht ik. Maar...
  6. S

Het kan dus echt snel gaan! Spannend!
  7. S

Dank je wel voor je reactie! Het is gewoon afwachten! De vorige keer na het verwijderen van mijn spiraal duurde een maand of 3 voordat ik zwanger was en mijn eerste zwangerschap was een verrassing. 
  8. S

Dat had ik heel af en toe ook inderdaad en de laatste keer dus ook weer wat. Ga er maar vanuit dat dat een ongesteldheid was en dan hoop ik dat ik nu inderdaad rond ovulatie zit.  Had jij je laatste ongesteldheid dan ook net voordat de spiraal eruit ging?  
  9. S

Bijzonder zeg! Ik heb zoveel rampverhalen gelezen na verwijderen van de spiraal dat het zo lang duurde voordat vrouwen weer een cyclus hadden, dus nu gelukkig weer positief bericht.  Hopelijk zit ik nu zo ongeveer tijdens mijn ovulatie en dan zien we het wel! 
  10. S

Wauw, dat is snel gegaan! Gefeliciteerd! Was jij tijdens de Mirena gewoon ongesteld of bleef dat weg? Ik ben dus nog niet ongesteld geweest, maar ik denk wel net het weekend voordat de spiraal er die maandag uit ging.  Nu twijfel ik dus erg of mijn klachten komen van het ontwennen of dat er wel...
  11. S

<p>Beste allemaal, Maandag 27/09 is mijn spiraaltje verwijderd ivm een zwangerschapswens. Het weekend daarvoor leek ik licht ongesteld, terwijl ik dit normaal eigenlijk nooit was met spiraal. Ik heb hem wel bijna 5 jaar gehad, dus wellicht dat deze uitgewerkt raakte en de bloedingen...
Terug
Bovenaan