Zoekresultaten

1. W

Moeite met aankomen

Hoi allemaal,<br /><br />Ik ben nu bijna 17 weken zwanger en al 5kg aangekomen. Nog niet zo lang geleden heb ik te maken gehad met anorexia, en ik merk dat ik het aankomen nu toch best moeilijk vind en erg bang ben veel te snel aan te komen. Ik vraag me af of 5kg in bijna 17 weken...
  2. W

Help alsjeblieft! Is dit een indroogstreep

Ik had dit voor mijn nod ook, pas na afleestijd een licht streepje. Bleek wel zwanger. De dagen erna werd de streep donkerder en stond die er ook binnen 2 minuten. Vind het bij jou ook wel een hele duidelijke streep, lijkt me geen indroogstreepje hoor!
  3. W

Zwanger geworden na corona

Heey, Ik heb in januari 2021 Corona doorgemaakt. Mijn man ook. 2 weken ben ik zelf best wel ziek geweest, ook lang last gehad van restklachten (verlies geur en smaak, hoofdpijn, minder energie). In maart 2021 heb ik mij laten vaccineren. En na lange periode van anorexia en >2 jaar geen...
  4. W

Uitgerekend juni 2022

Zo leuk dat ik me ook aan deze groep mag toevoegen, uitgerekend rond 20 juni. Nu 6 weekjes. Spannend!!!
  5. W

Eerste echo

Hoihoi,<br /><br />Wat een verrassing en blijdschap toen we vorige week een positieve test in handen hadden. Inmiddels 6 weken zwanger (juni 2022 uitgerekend). Over 2 weken de eerste echo. <br /><br />Maar wat een spanning voor die eerste echo, herkennen jullie dit? De...
  6. W

Wachtbankje ??? (oktober)

Vanochtend dikke positieve test. Volgens berekening nu halverwege de 5e zwangerschapsweek! ?
Terug
Bovenaan