Uitgerekend juni 2022

Hoi iedereen!

Van harte allemaal! Ik kwam er 30 september achter en zou 7 juni uitgerekend moeten zijn. Ik vind het zo spannend. De eerste paar weken voelde ik me ziek en misselijk maar daarna niets meer. Heb amper klachten en maakte mij vorige week zo'n zorgen dat ik de echo een week heb kunnen vervroegen naar aanstaande dinsdag. Vannacht en vanochtend krampen wat ik ook spannend vind. Hoop zo dat alles goed gaat. Zit dus nu op 7.5 week. Herkent iemand dit? 

Succes iedereen!

Pfff ben af en toe zo onzeker. Nog erger als bij mijn eerste zwangerschap vam mijn dochter? de ene keer heel erg opgeblazen vooral savonds en de andere keer weer niet. En mijn borsten deden van de week heel erg zeer en nou echt al stukken minder, ook niet echt misselijk geweest. Heb vrijdag pas mijn echo? iemand die mij wat minder onzeker kan makem?

Zo leuk dat ik me ook aan deze groep mag toevoegen, uitgerekend rond 20 juni.
Nu 6 weekjes. Spannend!!!

Hoi Esmeralda, ik herken je verhaal Wij zijn na een jaar in de medische molen nu eindelijk zwanger door ICSI! De eerste weken was ik super gelukkig! Nu ben ik alleen maar aan het hopen dat het blijft zitten.. vrijdag nog een keer echo bij het ziekenhuis (dan ben ik rond de 8 weken) daarna naar verloskundige.
Spannend allemaal!

Hallo allemaal,

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!
Ik mag me ook aansluiten bij de club, volgens mijn berekeningen ben ik 10 juni uitgerekend. Maar ik ben nog wat voorzichtig, omdat ik eerder dit jaar al twee vroege miskramen heb gehad. Elke keer na het plassen, kijk ik bij het afvegen of er geen bloed bij zit en elke keer vraag ik mezelf af of mijn kwaaltjes minder zijn geworden of hetzelfde zijn. Maar met morgen 8 weken ben ik steeds meer voorzichtig positief. Helaas pas volgende week woensdag een echo, omdat er vanwege vakantie niet eerder een plekje vrij was. Dus ik moet nog steeds even afwachten en in spanning zitten.

Net terug van de eerste echo en helemaal goed, mooi kloppend hartje, in de baarmoeder en niet in de buurt van het litteken van de keizersnede, precies zo ver als ik dacht te zullen zijn vandaag, dus dat voelt goed. Ik ben vandaag dus 6+4 en daarmee is de uitgerekende datum 25 juni. Het blijft wel spannend na de miskramen, maar het is toch het beste nieuws dat we hadden kunnen hebben vandaag. :) 
Helaas is de misselijkheid ook alweer duidelijk aanwezig, maargoed, dat hoort er gewoon bij voor mij.

Hoe gaat het met jullie? Al echo's gehad? Al last van kwaaltjes?

Gefeliciteerd ElsieJoy met je goede echo. En nu de misselijkheid voor lief proberen te hebben en positiviteit halen uit je echo! En ik snap dat je nog de kans op een miskraam niet uit sluit, belangrijk om realistisch te blijven denk ik.

Ik heb zelf ook afgelopen woensdag een positieve echo gehad en was zelfs al verder dan ik had verwacht. Maar ook ik heb mijn eerdere miskramen nog in mijn achterhoofd, hoe moeilijk dat nu ook is omdat we voor het eerst echt ons kindje hebben kunnen bekijken. De andere twee keer was het een lege vruchtzak en was er helemaal niks te zien.

Blijf positief en probeer al ietsje te genieten van de zwangerschap!

Terug
Bovenaan