Zoekresultaten

1. G

Bloedverlies

Dank voor je antwoord!
  2. G

Bloedverlies

<p><span style="caret-color: #030303; color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap; -webkit-text-size-adjust: auto;"> Ben 2 weken geleden bevallen en had de eerste week al niet veel bloedverlies. De tweede week nog minder, gisteren en vandaag alleen maar spotting...
  3. G

Ineens hogere bloeddruk

<p><span style="caret-color: #43474d; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.666666984558105px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hi! </span><br style="margin-top: 0px; caret-color: #43474d; color: #43474d; font-family: 'museo...
  4. G

Wiegje/ledikant

<p><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #030303; color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">Hi! Dit is mijn eerste zwangerschap dus weet niet echt welke producten aangeraden worden. Ik wilde eerst gaan voor de chicco next2me maar ik zie op...
  5. G

Babyuitzet, help. Tips?

Dank je wel!
  6. G

Babyuitzet, help. Tips?

Dank je!
  7. G

Babyuitzet, help. Tips?

Dank je! Weet je nog welk matrasje van de Ikea? 
  8. G

Babyuitzet, help. Tips?

Super bedankt voor de tips dames!☺️
  9. G

Babyuitzet, help. Tips?

<p>Hi allemaal.    </p><p>Dit is mijn eerste zwangerschap en kom er niet uit met de uitzetlijst. Kunnen de ervaren dames me tips geven over wat je het beste kunt aanschaffen van de volgend producten (dus welke merken/soorten enz):</p><p>–...
  10. G

Vaccinatie twijfel

Dank allemaal voor alle ervaringen! 
  11. G

Vaccinatie twijfel

Dank je! 
  12. G

Steken in borst

Hi! Een hele late reactie: maar heb hier ook last van, weet je inmiddels wat het was?
  13. G

Vaccinatie twijfel

Dank iedereen voor de ervaringen! Het is voor mij gewoon heel lastig om een goede keuze te maken vanwege een angststoornis.. angst voor Corona maar tegelijkertijd ook angst voor de bijwerkingen van het vaccin. Wat een lastige tijd is dit toch..
  14. G

Vaccinatie twijfel

<p>Hi iedereen! <br /><br /></p><p>momenteel ong 5 mnd zwanger, twijfel ontzettend over de Corona vaccinatie. Ook gezien de besmettelijke variant die zich nu voordoet blijkbaar...</p><p> </p><p>iemand die ervaring heeft met het Corona vaccin...
  15. G

Schilfers tepelhof

Heb je het wel een aantal weekjes moeten gebruiken of was het meteen weg? Thanks voor je reactie!
  16. G

Schilfers tepelhof

Thanks voor de tip!
  17. G

Schilfers tepelhof

<p>Hi! <br /></p><p>ben momenteel 22 weken zwanger en heb sinds kort schilfertjes op mijn tepelhof. Het zit niet op de tepel zelf. <br /><br /></p><p>het zit meer op mijn linkerborst dan op mijn rechter borst. Heeft iemand ihier ook last van gehad...
Terug
Bovenaan