Zoekresultaten

1. R

Wie kan helpen? Onzekerheid/ongeduld

Spannend ik heb zaterdag mijn NOD. vandaag een negatieve vroege test. Voel van alles.... dat wachten is zo zenuwslopend. Succes ook voor de rest die nog moeten wachten? Houden jullie nu wel al rekening met rauw vlees ed...? Ik ga morgen uit eten, maar natuurlijk niet iets raars nemen voor de...
  2. R

Zwanger???? Klachten bekend????

Sinds gisteren met ik ontzettend misselijk in de ochtend en nog meer een opgeblazen gevoel en krampen onderin mijn buik. Ook ben ik vreselijk moe en veel emotioneler. Kon het niet laten en toch een vroege test gedaan... helaas negatief.... ik vind het zo lastig om te denken dat het nu wel raak...
  3. R

Zwanger???? Klachten bekend????

Ik ben heel benieuwd, ik merkte gisteren ineens op onder de douche dat ik donkere tepels had. Ook zei mijn vriend zonder dat hij iets wist dat ze voller aanvoelde. Heb nu 2 dagen wat krampen rond mijn baarmoeder..... ben sinds dinsdag vermoeid..... Ben ik zwanger???? Mijn 1e dag van mijn laatste...
  4. R

Innesteling of menstruatie?

Nou ik vraag me ook af of ik nu een innesteling bloeding heb.... Mijn NOD is 15 januari.... heb vandaag mega hoofdpijn en lichtroze bloeding gehad bij het afvegen, het is te weinig voor een inlegkruisje..... maar toch voor de zekerheid in gedaan. Mijn borsten doen vreselijk pijn al dagen! Vind...
  5. R

Wat moet ik denken van mijn klachten??

Okeej, vandaag ineens lichtroze bloeding gehad.... maar een beetje bij het afvegen. Heb erge hoofdpijn en mijn borsten doen ook vreselijk pijn.... Ik moet 15 januari pas ongesteld worden.... dus heb ik dan nu een innesteling bloeding??? Amai wat spannend allemaal!!
  6. R

Ow klinkt wel een beetje hetzelfde... hopen op positieve test voor beide!!!! Het is een rare happening iedere maand?
  7. R

Moeilijk om dan op je lijf te vertrouwen!! Terwijl ik dat wel aan het leren ben. Heel moeilijk!!
  8. R

Ow wat vervelend te horen dat je een miskraam hebt gehad! Hoe gaat het nu? 6e ronde nu ook al ... ik vind het zo zenuwslopend.... ? maar ik zal mijn darmen in de gaten houden? hopenlijk is het deze keer wel raak, ook bij jou!!! Ik heb trouwens ook lage rugpijn.....
  9. R

Watsappgroepje zwanger worden in 2022

Heb je net een email gestuurd!!!
  10. R

Hallo allemaal, Wat een hoop onzekerheid giert er door mijn lijf! Dit is poging 4.... Ik ben benieuwd of iemand het kan verhelderen.... of niet? 18 december was mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie, 31 december heb ik mijn eisprong gehad, 3 dagen hiervoor heb ik het erg leuk...
  11. R

Wie heeft NOD deze week?

Oww meiden ik vind jullie verhalen zo leuk dat er uiteindelijk echt een keer zwanger op zo'n test komt te staan! Ik heb morgen mijn NOD.... Kan niet wachten om de test te doen. Maar ik lees ook dat er bij sommige later dan de 1e NOD pas zwanger op kwam te staan, klopt dat.... Wat er nu wel bij...
  12. R

Wie heeft NOD deze week?

Trekkende pijn richting de liezen. En mijn onderrug bij mijn stuitje trekt. .... hoop zo op iets positiefs vrijdag!!!
  13. R

Wie heeft NOD deze week?

Wachten duurt mega lang, ik hoop vrijdag op een NOD!!!! Ook voor mij 2e ronde 1e kindje..... ik maak mezelf ook helemaal gek. Heb nu wel andere kwaaltjes dan 1e ronde ..... hoop dat het dus nu wel raak is!!!!
  14. R

Wie heeft NOD deze week?

Ik heb vrijdag hopelijk de NOD!! Super spannend!!! Dit is poging 2, van mijn 1e kindje en mijn vriend zijn 2e. Ik vind het mega spannend! Maandag een vroege test gedaan.... negatief.... voel wel pijnlijke scheuten bij mijn eierstokken, vooral savonds.... Kan niet wachten!!
Terug
Bovenaan