Wie heeft NOD deze week?

he ondervuldewens 
mijn nod is woensdag spannend he hoop dat we positief het jaar kunnen afsluiten met een mooie test!!
het is trouwens mijn 3e ronde 3x is scheepsrecht toch.
 
goedemorgen Nicolle 
en heb je al getest?
of wacht je liever nog even met testen als je een regelmatige cyclus heb kan je testen maar je moet er een goed gevoel over hebben.
ik zou het niet kunnen zolang wachten!!
 
Ik heb 14 dagen geleden echt heel erg goed mijn ovulatie gevoeld. Nu ongeveer 7 dagen geleden had ik last van lichte krampjes en en beetje trekkende onder rug. Ik heb 1.5 week geleden ineens heel erg last gehad van mijn tandvlees en het bloedde ineens niet normaal heftig. Gelukkig dat maar 1x gebeurd. Ik droom al 1.5 heel heftig en veel en slaap slechter dan normaal. Ook was mijn ontlasting heel plakerig (sorry voor vieze praatje). Maar ik heb totaal geen bloedverlies gehad of afscheiding. En ik heb nu sinds 4 dagen wat grotere gezwollen borsten maar moet zeggen dat dat vreemd genoeg vandaag weer iets minder is. Ik heb ook dat mijn tempratuur enorm steeg. Van 4 dagen voor NOD 37 graden naar gisteren 37.6. Dit allemaal zegt natuurlijk niet heel veel maar zo achteraf gezien toch ook weer wel.
Succes!
 
Terug
Bovenaan