Zoekresultaten

1. G

Misselijk

Hoihoi, Ik heb zojuist contact gehad met mn huisarts, ze heeft mij zetpillen voorgeschreven tegen de misselijkheid. hopelijk dat het nu wat minder word. dankjullie wel dames voor jullie reacties. het is nu lekker weekend dus even bijkomen. en kijken hoe het van de week gaat als ik weer moet...
  2. G

Misselijk

<p>Lieve aanstaande mama's</p><p>Mijn naam is Nathalie en ik ben 6 weken zwanger.</p><p>Maar ik ben echt onwijs misselijk, ik blijf maar overgeven. <br />Mijn vraag is blijf dat echt elke dag zo tot +- 12 weken. <br />of zijn er ook mindere...
  3. G

Uitgerekend in Oktober 2022

Hoi lieve dames, Hoe is het allemaal met jullie? vandaag een afspraak gemaakt voor mijn eerste echo op 24 maart. pfff nog 3 weekjes wachten. Ik ben nu 5,5 weken zwanger en ik heb bijna nog geen een kwaaltje gehad. Ja een beetje pijn in mijn borsten (echt bijna niets) en af en toe hoofdpijn...
  4. G

Hoi AnnBE, Ik heb ook een miskraam gehad op 6,5 weken. Dit was heel heftig met veel buikkrampen, hevig bloedverlies van 1,5 week en zelfs een paar dagen erg ziek geweest.  Krampen kun je ook krijgen met het groeien van je baarmoeder, mijn vk heeft me verteld dat als je krampen hebt die lijken...
  5. G

Hoihoi, Ik ben ook uitgerekend in oktober. 29 oktober 2022. ik ben nieuw hier en wil ook graag een praatje maken. Mijn naam is Nathalie. Wat leuk om kennis te maken met andere moeders die uitgerekend zijn in oktober.  
Terug
Bovenaan