Uitgerekend in Oktober 2022

Hier 7+3 en 11 maart de eerste echo. Volgens tools op het internet en in de app zou 16 oktober mijn uitgerekende datum moeten zijn.
Ik zit op dit moment al aan de Emesafene omdat ik vanaf week 6+1 enorm begon te spugen en niks binnen kon houden. Ik voelde me slap en kon weinig meer, daarom in overleg met de huisarts begonnen met dit middel. Tot nu toe gaat het aardig goed en kan ik mijn gewone leven weer beginnen met oppakken. 
Wel heb ik nog weinig energie. Ik wandel de hond nu twee keer op een dag en daar tussenin heb ik het wel gehad. Ik heb gister weer een volle dag gewerkt en erna was ik ook bekaf. Hoe gaat het met jullie? Al kwaaltjes? 

Jaaa, kwaaltjes! Getverderre... heel erg misselijk als ik niet eet, wel eet en daartussen ? last van verstopping en onwijs moe. Niet te doen met een peuter erbij. Ben nu ook nog eens strontverkouden, dus dat schiet niet echt op.

@soezinator
hier ook aan de Emesafene. ik moest ook veel overgeven en de hele dag door misselijk. Had nog 80 zetpillen emesafene liggen van mijn vorige zwangerschap en ben deze nu na overleg met de Verloskundige sinds deze week weer aan het gebruiken. Gaat nu klein beetje beter, maar nog niet top...

Ik ben erg snel  moe als ik me teveel inspan, handig als logistiek medewerkster in een ziekenhuis..... maar probeer rustig aan te doen en het werk te verdelen 
Morgen eerste echo. 

Oh het misselijk en spugen ken ik. Alhoewel mijn vk me aanraade om eerst gembercapsules van de kruidvat te proberen, die stoppen de misselijkheid en als dat niet werkte naar de huisarts voor tabletten. Maar ik moet zeggen dat ze erg goed werken voel me afentoe we wat weeeig. Als ik niet eet ik eet elk uur een beetje! Anders voel ik me wat misselijk. Maar echt een aanrader!!

Hoihoi,
Ik ben ook uitgerekend in oktober.
29 oktober 2022.
ik ben nieuw hier en wil ook graag een praatje maken.
Mijn naam is Nathalie.
Wat leuk om kennis te maken met andere moeders die uitgerekend zijn in oktober.

Hey! Eergisteren mijn eerste echo gehad (op 9w) en alles zag er prima uit. Nu had ik deze ochtend plots even kort hevige krampen in m'n buik. Nu is het oké. Iets om me zorgen om te maken? Herinner ik me totaal niet van bij de 1e zwangerschap. Toen heb ik rond 11w wel eens heel ligt bloedverlies gehad, maar toen verder alles prima. 
Een miskraam zal wel heviger en langer pijn veroorzaken denk ik? 

Hoi AnnBE,
Ik heb ook een miskraam gehad op 6,5 weken. Dit was heel heftig met veel buikkrampen, hevig bloedverlies van 1,5 week en zelfs een paar dagen erg ziek geweest. 
Krampen kun je ook krijgen met het groeien van je baarmoeder, mijn vk heeft me verteld dat als je krampen hebt die lijken op menstruatiepijn dat het normaal is, maar als je er bij gaat bloeden aan de bel moet trekken. Gewone buikkrampen komen wel eens voor. Maar houd jezelf wel in de gate en als je twijfelt kan je altijd nog je vk bellen toch voor advies. Elke zwangerschap is anders ook van de 1ste of 2de kind kunnen erg verschillen. Succes en hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen. Groetjes en knuffels van Nathalie (zwanger 5,5 weken).

Hoi lieve dames,
Hoe is het allemaal met jullie?
vandaag een afspraak gemaakt voor mijn eerste echo op 24 maart.
pfff nog 3 weekjes wachten.
Ik ben nu 5,5 weken zwanger en ik heb bijna nog geen een kwaaltje gehad.
Ja een beetje pijn in mijn borsten (echt bijna niets) en af en toe hoofdpijn.
Verder niks geen misselijkheid ofzo.
Maarja miss komt dat nog als ik de piek behaal.
Fijne avond allemaal. 

Groetjes,
Nathalie

Terug
Bovenaan