Zoekresultaten

1. E

Moeite met stukjes en brood

Hallo allemaal, Ons zoontje is 14 maanden (bijna 15) oud en is een flinke enthousiaste kerel, behalve als het op 'vaste' voeding aankomt. Groenten en fruit krijgt hij nog steeds volledig gemixt, want als hij nog maar een klein brokje vast eten binnen krijgt, begint hij te kokhalzen en weigert...
  2. E

Fietsstoeltje vooraan of achteraan?

Ik had het misschien wat anders moeten verwoorden, maar het is natuurlijk niet de bedoeling om hem onmiddellijk mee te nemen op de fiets. Het zal inderdaad pas eind deze zomer zijn, maar ik wou graag de ervaringen met zitjes vooraan/achteraan weten.
  3. E

Hij is pas 15 weken en gaat in mei naar de crèche. Hopelijk is het dan beter weer, dus had ik gedacht om hem vaak met de fiets te brengen/afhalen! Bedankt voor jullie tips, een stoeltje vooraan lijkt me leuk als ze echt klein zijn.
  4. E

<p>Hey,</p><p>Ik wil heel erg graag een fietsstoeltje om ons zoontje af en toe mee te nemen op de fiets. Maar ik twijfel of ik er eentje zou nemen voor vooraan of achteraan? Wat zijn jullie ervaringen/meningen? </p>
  5. E

Overdag vechten tegen de slaapjes

*Inbakeren was nooit een optie, hij wrong zich er steeds uit.
  6. E

Overdag vechten tegen de slaapjes

<p style="text-align: left;">Hey,</p><p style="text-align: left;">Ons zoontje wordt morgen 15 weken en slaapt al een tijdje hele nachten door. Sinds dit weekend slaapt hij zelfs in zijn eigen kamertje en dat verloopt prima. Over de nachten hoor je ons niet...
Terug
Bovenaan