Zoekresultaten

1. G

Baby erg onrustig

@Gebruiker10388437 : ledikantje op zn eigen kamer, heeft de eerste 2 weken bij ons op de kamer in een co-sleeper gelegen. Overdag slaapt ie er wel gewoon zonder problemen in.. geborgenheid zoeken is het denk ik niet. Ook als ik heb op mn borst houd krijst ie het uit en blijft ie onrustig :(
  2. G

Baby erg onrustig

@loulouu: geborgenheid is het probleem ook niet. Ook als ik hem bij me houd op mn borst krijst ie het uit :( voel me echt een gefaalde moeder op zulke momenten. Temperatuur op de kamer is ook warm genoeg, dan hoeft het bed niet verwarmd te worden toch? Of maar wel doen?
  3. G

Baby erg onrustig

Kan iemand me helpen? Onze baby (2,5 week) is ontzettend onrustig, voornamelijk 's avonds/'s nachts. Tijdens het voeden valt hij in slaap, maar zodra je hem dan weglegt wordt hij wakker en is vervolgens uren ontroostbaar. We leggen hem zoveel mogelijk in zn eigen bed om overprikkeling tegen te...
  4. G

Schoonouders elk weekend

Hoii,   Mijn ouders en schoonouders weten gelukkig wat grenzen zijn. Maar wat wij doen sinds we zwanger zijn is 1 weekend in de maand "ons weekend" van maken. Het is ons eerste kindje dus dit is onze manier om nog tijd met zn tweeën te hebben voor we straks met zn drieën zijn. Dus géén afspraken...
Terug
Bovenaan