Zoekresultaten

1. G

NUB theorie - 11wkn 5d ECHO

Hoe verwacht je hierop een antwoord zonder foto? Sowieso is de nub theorie totaal niet betrouwbaar dus gewoon nog even geduld
  2. G

Wie kan mij helpen?

Waarom doe je geen test? Die klachten zeggen namelijk niks dat kan beide kanten op en niemand hier kan er iets zinnigs over zeggen
  3. G

Pijnlijke borsten

Hoi allemaal, Ik heb op 11 juni mijn laatste menstruatie gehad en op 24 en 25 juni positieve ovulatietest (kom er nog steeds niet uit welke donkerder was). Normaal ook een regelmatige cyclus van zo'n 27-29 dagen dus dit klopt daarbij prima. Nu heb ik sinds gisteren echt extreem pijnlijke...
  4. G

30+ en zwanger willen worden

sorry maar voor iemand die aan een ander vraagt om aardig te doen en iemand in zijn waarde te laten geef je zelf niet echt het goede voorbeeld.. 
  5. G

4 juni een gehad en 7 juli eisprong zou het raak kunnen zijn?

Sorry maar wat bedoel je precies met deze vraag? Want als je seks gehad hebt rond je eisprong is er altijd een kans dat je zwanger wordt, hoe groot die kans is weet niemand.. 
  6. G

Action test streepje?

Wat balen! Was jij nou ook degene die eerder een topic had met dat je innesteling gevoeld had? Want toen liep de test wel op toch? 
Terug
Bovenaan