30+ en zwanger willen worden

[quote quote=10562642]@micollee en aliydaapie, misschien is dit niet de juiste topic om dit te bespreken. De topic starter vroeg naar ervaringen van zwangerschap boven de 30. Er zijn flink wat andere actieve topics waarin jullie zaken besproken worden. Misschien handiger om daar aan te haken om het overzichtelijk te houden?[/quote] Pardon ? Doe eens even aardig.  Ik toon enkel belangstelling na aliyaapie.  Ik denk zelf dat de topicstarter hier geen problemen mee heeft . Er word hier door verschillende mensen ook gezegd dat ze helaas ongesteld zijn geworden en door zijn naar de volgende ronde  ? Dus mag als iemand dan zwanger is geworden dat niet zeggen ? De topic starter vraagt om ervaring en alles rondom zwanger zijn en worden boven de 30. Laat ik nou net boven de 30 zijn ?  Beetje rare reactie van je  Maar als ik zo jouw geplaatste berichten is terug lees.  Heb je op meerdere wel op en aanmerkingen dat ze iets beter op een andere topic kunnen plaatsen.en antwoord je ook op topics die voor jou niet van belang zijn. ?‍♀️ 
 
Even aardig blijven dus.  
 
Misschien kun je in je reactie dan zelf ook even aardig doen? Iets met een pot en een ketel… mijn opmerking was helemaal niet onaardig bedoelt, eerder gewoon een aandachtspunt om wat vervuiling van deze topic te voorkomen. Fijn dat je denkt mij te kennen op basis van mijn reacties. Ik heb nog nooit ergens anders gezegd dat iemand een bericht beter in een andere topic kan plaatsen. En mag ik daarnaast alleen maar antwoord geven op topics die voor mij van belang zijn? Wie ben jij om te bepalen welke topics dat dan zijn? Wist niet dat die regels hier bestonden… zelf kun je dus ook best wel een beetje aardig blijven. Een prettige dag verder en een fijne zwangerschap gewenst
 
Ik vind jouw opmerking ook niet echt gepast en aardig.
En heb je dat nooit eerder gezegd? Volgens mij zeg je het net nog 3 berichten hiervoor. Dat wij over dit onderwerp  beter op een ander topic moeten zijn?
En anders lees je eigen berichten even terug. 
Beter hou je je mening dan voor je en laat je mensen in hun waarde  en bepalen mensen zelf wat en waar ze plaatsen toch .makkelijk zat
 
 
Om in jouw woorden te spreken: als je niks aardigs te zeggen hebt, zeg dan niks. Lekker hypocriet hoor ? Jij ook succes met jezelf, denk dat jij het harder nodig hebt dan ik als ik zie hoe slecht je tegen kritische vragen kunt
 
[quote quote=10562711]Ik zou solliciteren meid bij ouders van nu misschien zoeken ze nog mensen voor dit forum? Succes met jezelf[/quote]

sorry maar voor iemand die aan een ander vraagt om aardig te doen en iemand in zijn waarde te laten geef je zelf niet echt het goede voorbeeld.. 
 
Heey, topic starter hier. Lijkt me vooral leuk als we het hier inderdaad gewoon leuk houden. Ik Ben net ook weer door mn ongesteldheid heen en het is helemaal prima om dat gewoon Lekker te posten hier. Mijn idee achter dit topic was om ervaringen te delen met 30+ers en daar hoort ongesteld worden helaas soms ook bij.
 
Terug
Bovenaan