Zoekresultaten

1. G

11 maand opeens krijsend naar bed

Ons wondertje van 11 maand sliep al die tijd als een Roosje , in bed leggen en heel af en toe eens gaan kijken voor tutje maar sliep altijd direct. Nu sinds enkele dagen krijst hij heel het huis bij elkaar als we hem wegleggen. Wat kunnen we hieraan doen?
  2. G

9 maand enkel s nachts verlatingsangst.

Onze zoon van 9 maand sliep best goed tot hij verkouden werd. Dan was hij in paniek door zijn eigen gehoest. Nu sinds enkele dagen is hij helemaal in paniek , gaan we naar hem voor tutje maar is hij niet te troosten , hij is helemaal overstuur als we de kamer uitgaan. Wat kunnen we hier best...
  3. G

5 maand wil opeens terug nachtvoeding

Hallo, Onze zoon van 5 maand sliep niet altijd helemaal door maar met een tutje te geven was hij terug vertrokken. Nu schiet hij in paniek wakker en heb ik alles geprobeerd om hem terug in slaap te krijgen . Nu wilt hij terug nachtvoeding . Iets waar hij al even mee gestopt was . Wat kan ik...
  4. G

Opeens krijsend wakker

Mijn baby van 5 maand sliep altijd heel goed. Vorige week sliep hij dan ook gewoon door. Nu sinds enkele dagen word hij al krijsend wakker . Helemaal overstuur en in paniek. Ik geef tutje en dan helpt het even ( soms maar enkele minuten ). Soms is hij ontroostbaar en moet ik hem op de arm...
  5. G

Zelfde uur wakker

Bedankt allemaal. Tijdens het voeden valt hij dan wel weer in slaap en slaapt hij tot 7a8u. Dan begint zijn dag. Ik probeeer hem steeds genoeg te laten slapen. En zeker geen tijd te rekken, dit enkel als hij het zelf rekt.
  6. G

Zelfde uur wakker

Ja dan denk je we houden hem wat langer wakker maar dat blijkt niet te werken. hij eet dan ook niet veel maar zonder eten kan ik hem niet verder laten slapen.
  7. G

Zelfde uur wakker

Mijn baby van bijna 4 maand is telkens s nachts op hetzelfde uur wakker. Ook al gaat hij slapen om 20 u of 22u is hij telkens tussen 4 en 5 wakker. We geven telkens voeding net voor het slapen. Maar zoals gisteren 22.30u voeding gegeven en gaan slapen . Toch wakker om 4u. Hoe komt dit ?
  8. G

Droomvoeding?? Baby 15 weken

Hoe geven jullie de droomvoeding ? halen jullie de baby terug uit bed of geef je dit al slapend nog in bed ?
  9. G

Baby opeens klaarwakker na nachtvoeding

Geen idee ? nu met de warmte die alweer in huis ook hangt is hij wel een keer eerder wakker.  
  10. G

Ik heb er niet al te veel aan moeten doen. mijn ritueel aangehouden zoals voordien , in het donker eten geven en terug leggen wanneer hij sliep . De voeding om 2u is ondertussen ook weer verleden tijd , hij had even een fase. Nu slaapt hij heerlijk van 20u tot 5u .. hopelijk snel tot 7u .. want...
  11. G

Hij is gelukkig niet meer klaarwakker maar hij is wel al iedere nacht om 2u wakker , en voordien sliep hij tot 5 a 6u. Het is aan het beteren , nu nog enkel vsn die 2u iedere nacht nog terug afgeraken. bedsnkt voor de bezorgdheid
  12. G

Baby 3 maand wil enkel op zij slapen

Inbakeren doe ik normaal altijd. nu met de hitte even niet
  13. G

Baby 3 maand wil enkel op zij slapen

Onze baby van 3 maand wil enkel op zijn zij slapen . S nachts of eender welke dut hij doet en draait tot op zijn rug gaat hij met armen en benen slagen van paniek . Ik heb speciaal een kussen gekocht zodat hij op de zij blijft liggen , maar weet niet of dit zo goed is . Is dit erg of hoe kan ik...
  14. G

Dutjes veranderen of verschuiven .. ik ben soms blij dat hij zijn dutjes wilt doen want hij is bang wat te missen ?. en kan soms dutjes doen van uren of soms echte powernaps. Maar hij doet ze wel op uur en stond. Hij kan dus niet al huilend in slaap vallen , het is eerder wat zeuren dan echt...
  15. G

Nacht nummer 3 ..  moet ik hem dan echt laten huilen s nachts ? ik ga volgende nacht gekolfde melk geven dan weet ik hoeveel hij alweer binnen heeft. Ik geef overdag altijd gekolft zo weet ik dat hij zeker genoeg heeft. Ik baker hem meestal in met een puckababy maar nu met de hitte deed ik dat...
  16. G

Ik heb dit geprobeerd maar hij begint te jammeren en dan lichtjes te huilen. Hij kan zelfstandig in slaap vallen maar na een dutje is dit steeds moeilijker 
  17. G

Onze zoon van 3 maand sliep voordien mooi tot 5 a 6u. Soms waren er nachten dat er rond 2u nog een voeding was. Dit ging altijd vlot , eten en zelfs nog aan de borst in slaap vallen. Tot 2 nachten terug , werd hij wakker rond 4 a 5 u, gaf ik hem eten en is hij daarna klaarwakker. Klaar om te...
  18. G

Telkens zelfde tijdstip wakker

Bedankt voor jouw antwoord. Voor de hitte sliep hij wel eens van 22u tot 6u maar door de hitte deden we geen slaapzakken aan en dan was zijn structuur wat weg. Nu telkens op hetzelfde uur wakker.  Kan eventueel te maken hebben dat we hem op zijn eigen kamer hebben gelegd. Maar zelfs tijdens het...
  19. G

Telkens zelfde tijdstip wakker

Ons zoontje van 7 weken wordt s nachts telkens wakker op hetzelfde uur. Ongeacht welk uur hij naar bed gaat, hij is altijd wakker tussen 3uur en 4uur. Soms slaapt hij van 21u tot 3uur. Maar als we hem om 23uur in bed leggen is hij ook om 3 a 4 uur wakker. Soms maak ik hem wakker voor zijn...
Terug
Bovenaan