Zoekresultaten

1. G

Over tijd en geen positieve zwangerschapstest

Hi    Ik weet wanneer mijn maandstonden komen. Ze zijn altijd op tijd.   Groetjes zingertje
  2. G

Hi noenoe Ik ben nu al sinds juni van de pil en heb 1 miskraam gehad in augustus. Ik heb wel deze maand een blaasontsteking gehad en antibiotica moeten nemen. Ik heb al gehoord dat je resultaat er onduidelijk kan van worden. Dus ik ga vandaag naar de dokter voor een bloedtest.     Groetjes  ...
  3. G

Hi iedereen Ik ben nu al sinds vrijdag 23 december over tijd. Nu is het al maandag 26 december en nog altijd geen menstruatie. Ik heb ook nog geen positieve zwangerschapstest. Ik vroeg me dus af: Heeft iemand hier dezelfde ervaring gehad en was zwanger? Ps: morgen ga ik naar de dokter voor...
  4. G

Innestelingsdip? (Een beetje meer uitleg over mijn ervaring.)

Hi Op 4 tot 7 dpo had ik een redelijk lage temp. Ik heb een redelijk lage lichaamstemperatuur. Die is namelijk rond de 36,00. Nu had ik op 4 dpo een tempratuur van 36,01. Op 5 dpo 36,32. Op 6 dpo 36,40. Op 7 dpo 36,18. Op 8 dpo zag ik een grote stijging van 36,65. Ondertussen ben ik...
  5. G

Innestelingsdip?

Nu heb ik wel terug een stijging gehad. Vanmorgen was het 36,52    
  6. G

Innestelingsdip?

Hallo iedereen Na mijn ovulatie dat was 8 november steeg mijn temperatuur van 35,8 naar 36,2. De volgende twee dagen bleef het 36,31 en dan deze morgen plots naar 36,01. Zou dit een innestelingsdip kunnen zijn. Ik ben 5 dagen na ovulatie nu. Groetjes zinger
  7. G

Na miskraam zwanger worden

Het is wel spijtig maar we blijven proberen. Misschien niet te intensief meer. Bedankt voor deze woorden.
  8. G

Negatief spijtig genoeg. Maar we blijven proberen, maar ik denk dat ik nu terug een ovulatie heb.  Vorige keren voelde ik bijna niets, dus heb ik waarschijnlijk geen ovulatie gehad. Nu is mijn temperatuur weer aan het stijgen. Mijn borsten zijn gevoeliger en ik heb hoofdpijn.   Ps misschien wil...
  9. G

Vrijdag moest ik normaal mijn menstruatie krijgen. Donderdag namiddag kreeg ik mijn menstruatie. Maar ik heb weer andere symptomen dan mijn  eerste menstruatie na mijn miskraam. De vorige cyclus had ik echt heel pijnlijke krampen en nu niet. Maar toen ik wist dat ik zwanger was had ik juist...
  10. G

Hallo Na mijn miskraam in augustus 2022 heb ik nu twijfels op vandaag, 1 oktober. Op donderdag namiddag begon ik te bloeden zonder krampen en niet zoveel. gisteren vrijdag dus bloede ik hard had ik kleine krampen en een beetje hoofdpijn ook wel misselijk. Vandaag zaterdag bloed ik bijna...
  11. G

Innestelingsbloeding hoe ervaren? Wie kan me helpen?

Hallo Na mijn miskraam in augustus 2022 heb ik nu ook twijfels op vandaag, 1 oktober  Op donderdag namiddag begon ik te bloeden zonder krampen en niet zoveel. gisteren vrijdag dus bloeden ik hard had ik kleine krampen en een beetje hoofdpijn ook wel misselijk. Vandaag zaterdag bloed ik bijna...
  12. G

Innestelingsdip?

Hallo iedereen Een update. Dus donderdag is mijn temperatuur terug gedaald naar 36 en in de namiddag werd ik ongesteld. Ik heb bijna geen krampen, maar ik verlies wel bloed. Ik voel me ook wel moe en mijn borsten zijn een beetje gevoelig. Net zoals mijn vorige maandstonden net na mijn miskraam...
  13. G

Innestelingsdip?

Hai   Dit is eigenlijk de eerste keer.    
  14. G

Innestelingsdip?

Hallo allemaal Ik ben mijn tempratuur nu al twee weken aan het namen. Ik heb gemerkt dat op 11dpo was mijn tempeatuur gedaald naar 35,7. Vandaag nam ik hem terug en ik had 36,2. Vrijdag 30 september zou ik mijn menstruatie krijgen. Heeft iemand van jullie dit meegemaakt en was je zwanger of...
  15. G

Na stoppen pil bloed - geen bloed - bloed

Hi iedereen   ik was dus zwanger maar heb een heel vroeg miskraam gehad. Na de eerste bloeding heb ik een tweede bloeding gekregen en dat was blijkbaar een miskraam.
  16. G

Ja als ik bij de dokter ben zal ik het vragen.
  17. G

Hi mommyfaye Omdat ik nog bloed verlies en ik hoop echt dat het geen miskraam is en daarover zal de bloedtest meer duidelijkheid scheppen.   Groetjes zingertje
  18. G

Hi Gebruiker10388437 Nu deed ik een zwangerschapstest voor de zekerheid vrijdag.  Wat bleek positief. Ik nam nog een zaterdag ook positief. De ene was een digitale. De andere was een gewone test stick van de apotheek.  Maar vrijdag ga ik naar de dokter dat was de snelste afspraak die ik kon...
  19. G

Hi iedereen Ik vroeg mij af of iemand dit ook heeft? Dus ik ben gestopt met de pil op 24 juni. Op 20 juli bloede ik een beetje bruin bloed dan begon het helder rood te worden. De dag erna stopte het even en dacht het is over en misschien ben ik zwanger. Daarna kwam het weer terug. Nu op 22...
Terug
Bovenaan