Innestelingsbloeding hoe ervaren? Wie kan me helpen?

[quote quote=10517234]Precies, misschien is jouw eisprong net een paar dagen later geweest dan je dacht.. Ik ga voor je duimen[/quote]
Jaa precies, dat hoop ik dan maar!
Thanks!??

Zit hier zelf ook met veel vragen.
Gisterochtend een dag voor mijn menstruatie dag, sochtends met afvegen licht rozig met wat bruinig bloed verlies, hele dag niks meer gehad. Wel de hele dag een opgeblazen gevoel geen zin in eten, misselijk gevoel. Vannacht zwetend wakker geworden met buikpijn en misselijk heb een half uur op het toilet gezeten. 
Vanmiddag gewandeld voor de zekerheid een inlegkruisje in gedaan want ja vandaag is de dag dat ik mijn menstruatie moet krijgen. Hele dag al een misselijk gevoel krampen in mijn buik, met bepaalde bewegingen soort van banden pijn onder in de buik. 
Bij thuis komst naar het toilet en een drup oud bloed in het inlegkruisje met afvegen niks. 
We hebben goed geklust rond de dag en op de dag de eisprong. 
Ken mijn eigen lichaam niet echt meer zo. 
Afgelopen menstruatie was ook lichter dan de 2x er voor. 1 oktober is mijn spiraal er uit gehaald. Heb al een zoon van 13 en een dochter van 10. Maar willen graag nog een kindje.

[quote quote=10517358]Zit hier zelf ook met veel vragen. Gisterochtend een dag voor mijn menstruatie dag, sochtends met afvegen licht rozig met wat bruinig bloed verlies, hele dag niks meer gehad. Wel de hele dag een opgeblazen gevoel geen zin in eten, misselijk gevoel. Vannacht zwetend wakker geworden met buikpijn en misselijk heb een half uur op het toilet gezeten. Vanmiddag gewandeld voor de zekerheid een inlegkruisje in gedaan want ja vandaag is de dag dat ik mijn menstruatie moet krijgen. Hele dag al een misselijk gevoel krampen in mijn buik, met bepaalde bewegingen soort van banden pijn onder in de buik. Bij thuis komst naar het toilet en een drup oud bloed in het inlegkruisje met afvegen niks. We hebben goed geklust rond de dag en op de dag de eisprong. Ken mijn eigen lichaam niet echt meer zo. Afgelopen menstruatie was ook lichter dan de 2x er voor. 1 oktober is mijn spiraal er uit gehaald. Heb al een zoon van 13 en een dochter van 10. Maar willen graag nog een kindje.[/quote]
Okee spannend inderdaad.. weet jij al meer nu? Heeft jou bloeding doorgezet of is het een milde bloeding gebleven?
Ik heb gisterochtend weer getest met mijn "eigen" test van de kruidvat. En inderdaad daar zag ik weer een tuurstreepje!! En de vorige keer had ik dus helemaal niks, maar dat bleek dus van 2e ochtendurine te zijn. Vind het alleen wel.érg lang duren voordat de test wen beetje oploopt.. 
En deze testen kunnen dus inderdaad helemaal niks (omowit) aangeven als de concentratie te weinig is, dus bij een tuurstreep móet er dan toch hcg in mn bloed zitten..
Aanstaande woensdag/donderdag is het een week geleden dat ik dan mijn eventuele innesteling heb gehad. Dus dán zou de test toch wel echt positief moeten zijn.. nog steeds spannend hier.. pff...

Ik lees even mee op dit topic omdat ik in de zelfde soort situatie zit.. 
hoe is het afgelopen? 

Hoor het graag.

liefs! 

Hallo
Na mijn miskraam in augustus 2022 heb ik nu ook twijfels op vandaag, 1 oktober 
Op donderdag namiddag begon ik te bloeden zonder krampen en niet zoveel.
gisteren vrijdag dus bloeden ik hard had ik kleine krampen en een beetje hoofdpijn ook wel misselijk.
Vandaag zaterdag bloed ik bijna niets meer en mijn borsten en tepels zijn aan de gevoelige kant.

Dus je bent niet alleen.
Ik hoop dat het toch gelukt is en dat je zwanger bent.
Anders veel succes met de tocht naar zwangerschap.

Hoi dame 
Ik heb een vraagje mijn cyclus duurt 32 dagen dag voor me nod verlies ik bruin bloed heeft 2 halfe dag geduurt waarvan halfe dag rood bloedverlies wat kan het zijn 
Mvg debby?

@Debby
Was het een herkenbare begin menstruatie voor je? (bruinig bloed) waar het bij sommige vrouwen mee begint. 
Volgens het internet is het mogelijk na een late innesteling te hebben, hier een aantal vlekjes op een inlegkruisje kan zitten. Wellicht ook een minder hevige of herkenbare menstruatie.
Wellicht zet het nog door? Anders toch even testen over aantal dagen. Dit kan meen ik 1 week na de innesteling. Al hoewel ik er nog geen ervaring mee heb, omdat ik ook nog mag testen. 

Liefs!

Terug
Bovenaan