Zoekresultaten

1. M

epi-no: ik kan het iedereen aanraden!

Ik zou de epi-no echt aan iedereen aanraden! Even een update. Ik ben inmiddels bevallen. Niet ingeknipt of ingescheurd. Geen enkel schrammetje! ik beviel met 37 weken en 6 dagen dus ik ben heel blij dat ik op tijd begonnen ben met de epi-no oefeningen. Week 33 al. Heb het heel rustig aan gedaan...
  2. M

Ben ik de 2% bij wie borstvoeding niet lukt?

Ik ben vandaag bij de lactatiekundige geweest. Ze bevestigde inderdaad dat aanleggen toch erg belangrijk is voor het toeschieten van de melk. Dat gaan we nu voor elke kolf sessie doen. ik 'moet' elke voeding mee kolven om zo hopelijk de productie te verhogen. Ze voelde wel gevulde melkklieren...
  3. M

Lief dat je dat zegt! Ik moet ook gewoon even schakelen denk ik. Ik heb er enorm naar uit gekeken om borstvoeding te geven, maar als het allemaal niet gaat lukken is dit een fijne gedachte! 
  4. M

Goeie tip! Een andere kolf proberen is inderdaad nog een optie.  Ik huur er nu trouwens één van onze kraamzorg organisatie. Een professioneel ding, maar je weet nooit. Misschien werkt hij voor mij toch niet zo goed.
  5. M

Bedankt voor je reactie RJKB! Heel lief ook! Goed dat je het zegt van het aanleggen. Dat zou ik weer meer kunnen doen. We zijn nu inderdaad 100% over op kolven want van het drinken aan de borst werd hij zo moe dat hij zijn fles niet dronk. Hij dipte behoorlijk naar beneden in gewicht dus...
  6. M

De titel vraagt het al. Het is nu een week na mijn bevalling en mijn melkproductie is echt minimaal. Dag 1 is het me niet gelukt mijn kleintje te voeden. Dag 2 begonnen met flesvoeding en kolven Dag 3 tot 7 alles uit de kast getrokken om de productie op gang te krijgen Over gegaan op kolven...
  7. M

epi-no: ik kan het iedereen aanraden!

Ik ben kortgeleden begonnen met het gebruik van de Epi No. Ik begon bij 7cm doorsnee, wat geloof ik al veel is, en ben nu al bijna bij 9. Niet gedacht dat de training zo snel zou kunnen gaan. Ik ben nu al heel tevreden over mijn aankoop. Ben er nu veel geruster over. Ik denk dat mijn lichaam het...
Terug
Bovenaan