Zoekresultaten

1. G

Kinderwagen en broertje of zusje op komst!

Hi, ik heb een vraagje betreft onze kinderwagen. Wij hebben nu een bugaboo voor onze dochter, die is 17 maanden en in december verwachten wij een kleintje erbij! Hoe zit dat met de kinderwagen, moeten we nu kijken naar een donkey of is het prima de kinderwagen te gebruiken voor de baby.. kan...
  2. G

Ruzies met partner

Eigenlijk heb ik sinds ons kleintje er is geregeld ruzie met mijn partner. Ik heb het gevoel dat hij mij ondermijnd hoe zwaar ik het heb. Hij vind het allemaal wel meevallen, ja.. die ene keer dat jij haar in bed legt. Maar ook over onze ouders, die geregeld vervelend ongevraagd advies geven of...
  3. G

Dik slijm, bellen blazen en borstvoeding

Hoi hoi, Soms als mijn kindje bij mij aan de borst drinkt hoor en zie ik dat de melk of haar speeksel heel dik is.. hebben jullie dit ook? Ik maak me er soms zorgen over omdat ze soms een beetje hees of verstopt klinkt tijdens haar slaapjes. Ook soms als ik haar oppak en/of verschoon heeft ze...
  4. G

Koud snachts

Ik doe snachts een rompertje met lange mouwen en beentjes en een swaddle up (niet die dikke), 1 kruik aan het voeteneind. In het wiegje een lakentje met daarover een wieglaken van little dutch, deze heeft een soort bontje aan de binnenkant en is te groot voor in de wieg dus ligt dubbel. In onze...
  5. G

‘Smet’vrees en baby

Ja het gekke is, me vriend en in zitten in theorie op 1 lijn.. maar in praktijk trekt hij dan weer ze mond niet open, of hij zegt "het schoot me even niet te binnen" ik vind het vervelend omdat ik constant het gevoel heb dat ik alleen moet opletten wat er met haar gebeurt. En bij me...
  6. G

‘Smet’vrees en baby

Ja uit de maxi cosi pakken vond ik echt vreemd.. Maar ik twijfel vaak aan mezelf 'heb ik andere standaarden'. En je krijgt deze tijd al zoveel goed bedoeld advies over wat vroeger wel/niet kon en niet kan dat ik me druk maak dat mensen me een overbezorgde moeder vinden, misschien ben ik dat ook...
  7. G

‘Smet’vrees en baby

Mijn kleintje is nu 5 weekjes oud en iets wat ik heel moeilijk vind aan moeder zijn is relaxen rondom andere met mijn kindje. Vroeger heb ik last gehad van smetvrees en dit is lang niet zo erg als dat het nu is, maar.. ik ben altijd paranoia geweest op handen wassen na buiten zijn, schoenen...
Terug
Bovenaan