Zoekresultaten

1. G

Vriend wil nog niet samenwonen

Precies dat denk ik zelf ook. Wil zich er ook niet echt in verdiepen dmv boeken, artikelen, online oid... is wel heel blij met de zwangerschap, maar heeft met veel dingen echt geen idee. Erg moeilijk om hem dit duidelijk te maken, omdat hij dan denkt dat ik alles uit eigen belang doe. Hij wil de...
  2. G

Ik denk zelf ook dat het koud water vrees is? hij is 30 en ik ben 29. Maar hij ziet het zo voor zich dat we na 2/3 maanden ook bij hem thuis gaan wonen. Dus dan weer een paar dagen hier en dan bij hem. Voor mij lijkt dit helemaal niet goed voor de hechting van de baby en lijkt mij het...
  3. G

Ja hij wil wel hier zijn voor de baby, maar verwacht na een paar weken dan heen en weer te gaan van woning? het probleem zit hem in dat hij die woning nog niet zo lang heeft, nieuwbouw (wel huur), maar klein.. voor mij maakt dat half jaartje ook niks uit. Maar hij is bang dat als hij zijn woning...
  4. G

Hoi! Ik zit hier best mee en ben benieuwd naar jullie mening en/of ervaringen. Mijn vriend en ik zijn sinds de zomer officieel bij elkaar en kennen elkaar al 9 jaar. Voor de zomer hebben we best een lange tijd 'gedate' en was het nog niet zo serieus. Na de zomer werd ik onverwachts zwanger. Nu...
Terug
Bovenaan