Zoekresultaten

1. G

IUI poging 1 (PCOS/Letrozol)

@zonnebloempje Ja we zijn benieuwd naar de volgende test.  ja ik vind het ook vreemd, we zien wel verder. Oh dus je gebruikte de letrozol 5 dagen en dan kwam de eisprong vanzelf. Zet je de spuit zelf of komen ze hem zetten bij jou?  Echt? En weten de mensen in je omgeving dat jullie...
  2. G

@zonnebloempje Toch altijd bizar waarom het niet 'pakt' als het zaad goed is en er een eisprong is.  Ja vond ik ook, daarom heb ik zelf gevraagd of we nog eens mogen testen. Nu neemt hij supplementen en drinkt hij geen alcohol meer. Na een maandje zullen we dan opnieuw testen en hopen dat...
  3. G

@zonnebloempje   En toen ze nu de eerste IUI deden, hoe was de kwaliteit van het zaad? Oh maar super dat deze zo is meegevallen! Dan hoef je ook niet zo tegenop de volgende keer te zien. Wanneer heb je je volgende inseminatie beurt? Ja, je verwacht of hoopt natuurlijk dat het bij jezelf allemaal...
  4. G

@zonnebloempje Ik snap je helemaal dat je je verhaal even kwijt moet. Het is dus de eerste keer dat je IUI hebt gedaan, is het een beetje meegevallen? Ik las ook dat per keer er 10% kans is op een zwangerschap via IUI, net evenveel als een koppel waar geen problemen zijn. Of dit klopt weet ik...
  5. G

PCOS, Letrozol

Hey Hey, Ik lees sinds enkele dagen hier een beetje mee en vroeg mij af hoe ze bij jullie wisten dat je PCOS had? Mijn cyclussen zijn steeds lang, de ene keer 36 dagen andere keer 42 dagen,... ik ben sinds december begonnen met ovulatietesten, na CD24 was ik gestopt met testen. dacht dat de ovu...
Terug
Bovenaan