Zoekresultaten

1. L

Traphekje: Veilig of niet voor kinderen?

Wij zijn hier begonnen met een traphekje beneden, omdat ze begon te klimmen. Boven sliep ze nog in het ledikant en dat vonden wij dus nog niet nodig. Zodra ze zelfstandig boven heen en weer ging lopen, vond ik haar gewankel erg onprettig en heb ik bij de trap ook een hekje geplaatst. Ze staat...
  2. L

Gastouder vraagt meer uren in de schoolvakantie, die ik niet nodig ben.

Jeetje wat een verhaal. Ik zit zelf ook bij een gastouder en daar betaal ik netjes de uren die ik daadwerkelijk afgesproken heb. Spreek ik af dat ze van 10:00 - 14:00 uur komt en ik breng haar pas om 11:00 uur. betaal ik gewoon 4 uurtjes, want dat hebben we immers afgesproken en dat tijdsblok...
  3. L

Wisselen kdv?

Ik snap je zorgen heel goed. Heb je wel eens nagedacht over een gastouder? Een gastouder heeft max twee kinderen onder de 1 jaar en heeft daardoor sneller de handen vrij om jouw kindje vast te houden, terwijl ze de andere kindjes begeleid bij het zingen, spelen, etc. Ook de prikkels zijn een...
  4. L

Speen afleren: ervaringen?

Toen onze dochter twee was, hebben wij de speen uit het zicht gelegd. Pas als ze er om vroeg kreeg ze der speen. Zo hebben wij het voor elkaar gekregen dat ze alleen nog met de speen sliep. Op een geven moment vroeg ze er ook niet meer naar bij het naar bed gaan. Inmiddels is ons tweede kindje...
Terug
Bovenaan