Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen een berichtje te sturen. Inmiddels 4 dagen verder en de pijn is minder rauw, zowel lichamelijk als fysiek.
Wat je zegt is helemaal waar, de natuur is zeker niet altijd eerlijk. De natuur is tegelijkertijd genadeloos en prachtig. Het helpt me om het zo te...
Klinkt een beetje als een generatie probleem. Ik ben zelf 36 en we zijn nou niet direct opgegroeid met het idee dat "moederschap" waardevol is. Terwijl statistisch gezien vrouwen met kinderen en een intact gezin gelukkiger zijn dan de kinderloze YOLOs die we dagelijks op social media aantreffen...
Ik heb ook een zogenaamd "windei" gehad. Uiteindelijk heb ik tabletten moeten slikken om de miskraam op gang te brengen. Maar afwachten is zeker de beste strategie, ik heb ook soortgelijke verhalen gehoord die eindigen in een kindje.
Ik zou zeggen, luister naar je eigen lichaam. En je moet absoluut niets doen waar je je niet 100% prettig bij voelt. En daarbij is het afwachten op een natuurlijke miskraam altijd de betere optie. Ik heb al vreemdere verhalen gehoord waar toch een baby uitgekomen is maar ook helaas...
Hallo, ik ben normaal geen forum persoon maar ik voel me zo alleen.
IK was 6 weken zwanger en ik woon met mijn man en 3 kinderen in Zweden. We wilde toch nog een 4e. Vanaf het begin van de zwangerschap vond ik alles raar, ik was al 5 keer zwanger geweest, 3 keer goed gegaan en 2 miskramen, maar...