Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oké dat scheelt. Ik denk dat het dan toeval is. Kan me niet voorstellen namelijk.... Borstvoeding nee idd..
Het is wel een gepuzzel zo maar heel onwaarschijnlijk. Ik denk stress dan... Ik heb de huisarts een bericht gestuurd inmiddels. Gewoon voor de gemoedsrust.
Ik denk dat ik een cyclus nu...
Elsie dank je wel voor je antwoord. Geen pil maar niet bewust mee bezig geweest. Wel stress maar niet meer dan normaal met mijn werk. Alleen 24 voor de laatste keer gedaan dus vandaar dat ik niet denk aan late ovulatie... Of wel? Natuurlijk heb ik 'alle symptomen' zoals bij mijn eerste maar ik...
Elsie dank je wel voor je antwoord. Geen pil maar niet bewust mee bezig geweest. Wel stress maar niet meer dan normaal met mijn werk. Alleen 24 voor de laatste keer gedaan dus vandaar dat ik niet denk aan late ovulatie... Of wel?
Natuurlijk heb ik 'alle symptomen' zoals bij mijn eerste maar ik...
<p style="text-align: left;">Wanneer ga je naar de dokter als je Altijd regelmatige cyclus heb En alle testen van diverse merken negatief zijn. 9 dagen over tijd, ronde 1.. Dus ik geloof niet dat het zo toevallig is dat ik net nu zwanger ben met lage HCG. Heet dat...
Een vraag... Waarom testen jullie zo laat? Ben ik de enige die al praktisch na de mogelijke bevruchting begint met testen van de Action.. tevens die ovulatie testen geven alleen een indroogstreep aan bij mij... Hoe kan dat?
Een vraag... Waarom testen jullie zo laat? Ben ik de enige die al praktisch na de mogelijke bevruchting begint met testen van de Action.. tevens die ovulatie testen geven alleen een indroogstreep aan bij mij... Hoe kan dat?