Nod juni

Hey dames,
helaas net wat rood/bruinverlies. Ga er van uit dat ‘t deze ronde klaar is. Viel wel ff tegen net. Overmorgen nod eigenlijk, had ‘t nu nog niet helemaal verwacht. Had ook nog nergens last van gehad. Nu wel wat buikkramp.
hoe staat het er bij jullie voor?
Tulpelientje; ik heb geen ervaring met korte luteale fase. Je bent al een tijdje bezig. Persoonlijk zou ik nog t jaar afwachten en dan pas naar huisarts gaan, maar tussendoor al wel zorgen dat ik mn cyclus zo goed mogelijk in kaart heb. Dan kun je wat laten zien bij de huisarts. Maar doe vooral wat je zelf goed lijkt. 
Groetjes

Hoi allemaal,
Mijn nod is 1 juni, nog geen bloed te zien. Wil eigenlijk wachten tot maandag met testen, als ik dan nog niet ongesteld ben. 
Borsten doen steeds meer pijn en met vlagen heel misselijk, witte vloed blijft maar komen, nog nooit zoveel gehad.
Liefs

Een vraag... Waarom testen jullie zo laat? Ben ik de enige die al praktisch na de mogelijke bevruchting begint met testen van de Action..  tevens die ovulatie testen geven alleen een indroogstreep aan bij mij... Hoe kan dat? 

Een vraag... Waarom testen jullie zo laat? Ben ik de enige die al praktisch na de mogelijke bevruchting begint met testen van de Action..  tevens die ovulatie testen geven alleen een indroogstreep aan bij mij... Hoe kan dat?   

Terug
Bovenaan