Relatie problemen met vriend/ schoonmoeder

Update.

De baby heeft zich nog niet gemeld en ik word ingeleid. Ik kreeg een berichtje in de ochtend van mijn schoonmoeder dat ze mij veel sterkte wenste en toen begreep ik daaruit dat mijn vriend het heeft zitten doorvertellen. Ik was even in huilen uitgebarsten omdat het voor mij veel stress levert en ik al had aangeven al tientallen keren dat ik niet wil dat iemand van de bevalling afweet omdat ze dan niet allemaal gaan bombarderen met berichten en afvragen en is het gebeurd. Gaat mijn vriend weer doodleuk vertellen van ja maar je weet dat ik geen geheimen voor mijn ouders kan hebben en ik denk toch echt dat je naar een psycholoog moet want zo ben ik nou eenmaal. Ik zit er nu een beetje er doorheen merk ik. Ik dacht laatste paar uurtjes even in vrede alles nog na te lopen. :(
Och meid, wat vervelend! Hopelijk houdt ze het bij dat bericht en houdt ze verder afstand. Wel lief dat ze je sterkte wenst.
Maar wat ontzettend rot dat je vriend je wensen negeert en dan ook nog zoiets lomps zegt op zo'n moment!
Hopelijk knipt hij na die van de baby ook zijn eigen navelstreng eindelijk door! Echt ongelooflijk!
Heb je nog de gelegenheid gehad om de verloskundige en Kraamzorg te zeggen de schoonfamilie weg te houden?
Dikke knuffel!

Och meid, wat vervelend! Hopelijk houdt ze het bij dat bericht en houdt ze verder afstand. Wel lief dat ze je sterkte wenst.
Maar wat ontzettend rot dat je vriend je wensen negeert en dan ook nog zoiets lomps zegt op zo'n moment!
Hopelijk knipt hij na die van de baby ook zijn eigen navelstreng eindelijk door! Echt ongelooflijk!
Heb je nog de gelegenheid gehad om de verloskundige en Kraamzorg te zeggen de schoonfamilie weg te houden?
Dikke knuffel!
Dankjewel voor je bericht!

Ik dacht eerst dat ik de afspraak ging verplaatsen omdat ik veel stress had gekregen erdoor. Uiteindelijk toch besloten om het door te laten gaan in de avond om even te kijken hoe de sfeer dan is. Ik ga het dan ook tegen de verloskundige zeggen dat ik niet wil dat er iemand langskomt mocht ik dan blijven vannacht en anders zeg ik het morgen ochtend als ik terug moet om te kijken voor ontsluiting. Ik heb voor nu ook even mijn eigen moeder gevraagd om op te passen op de oudste en hopelijk brengt zij mij wat rust voordat ik ga. :(

Dankjewel voor je bericht!

Ik dacht eerst dat ik de afspraak ging verplaatsen omdat ik veel stress had gekregen erdoor. Uiteindelijk toch besloten om het door te laten gaan in de avond om even te kijken hoe de sfeer dan is. Ik ga het dan ook tegen de verloskundige zeggen dat ik niet wil dat er iemand langskomt mocht ik dan blijven vannacht en anders zeg ik het morgen ochtend als ik terug moet om te kijken voor ontsluiting. Ik heb voor nu ook even mijn eigen moeder gevraagd om op te passen op de oudste en hopelijk brengt zij mij wat rust voordat ik ga. :(
Heel goed dat je je eigen familie betrekt! En dat je goed rekening houdt met je eigen toestand!

Terug
Bovenaan