Uitgerekend juni 2026

Hier de eerste echo inmiddels gehad, bij 8 weken. Alles goed, mooi kloppend hartje en één baby in de baarmoeder, heel fijn! Succes voor iedereen die nog even geduld moet hebben. Lees al een paar dames die het fijn vinden om een appgroepje te maken, lijkt mij ook heerlijk. Als je via mijn profiel op `start privé conversatie` drukt en je 06 achterlaat, maak ik een groepje voor wie dat leuk vinden.

Laatst bewerkt:
Gisteren dachten we 8 weken te zijn en hadden we onze 1e echo. Het pas eerder bij 6 weken, wel was er een kloppend hartje te zien. De baby zat wat in een hoekje, maar liet zich goed zien. Spannend want nu over 2 weken moeten we opnieuw voor een echo. En kunnen ze pas zeggen of de baby goed groeit of dit toch een groeiachterstand is.
Het viel wat tegen om te horen dat we nog maar 6 weken zijn, omdat we het de mensen om ons heen al hadden verteld en hoe dichter bij de 12 weken hoe meer kans dat het “goed” gaat.

Hoi!

Ik kwam er vandaag achter dat ik zwanger ben. Niet gepland, maar wel welkom. Ons vierde kindje. Als alles goed mag gaan dan verwachten we de baby half juni.

Omdat ik het de omgeving nog niet wil vertellen voor het zeker goed is, deel ik het graag met andere zwangeren. Wellicht ontstaat er wel een fijn (app)groepje.

Wie schrijft er mee?

Liefs!
Dag Eef,

Als eerste Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wanneer heb je de echo of deze al gehad?

Wij weten pas sinds een aantal dagen dat er een 4e kindje komt, dat was niet gepland maar wel zeer gewenst. Inmiddels ben ik 41 jaar en moeder van 2 jongens en een dochter samen met mijn man.

Over 1,5 week hebben wij de eerste echo, de verwachting is dat ik eind juni 2026 ben uitgerekend.
Mijn buik groeit, het weet de weg... En de nodige zwangerschapsperiode van vermoeidheid en misselijkheid, voor de rest voel ik mij prima en kijk ik uit naar het zien van de baby op de echo.

Een paar mensen weten het, voor de rest houden we het nog even voor onszelf.

Zijn er meer mensen, die in juni zijn uitgerekend? Groepsapp lijkt mij erg leuk.

Hartelijke groet,
Krista

Gisteren dachten we 8 weken te zijn en hadden we onze 1e echo. Het pas eerder bij 6 weken, wel was er een kloppend hartje te zien. De baby zat wat in een hoekje, maar liet zich goed zien. Spannend want nu over 2 weken moeten we opnieuw voor een echo. En kunnen ze pas zeggen of de baby goed groeit of dit toch een groeiachterstand is.
Het viel wat tegen om te horen dat we nog maar 6 weken zijn, omdat we het de mensen om ons heen al hadden verteld en hoe dichter bij de 12 weken hoe meer kans dat het “goed” gaat.
Wat spannend zeg! Ik duim dat het er over 2 weken goed uit ziet!
Ik zou je niet teveel zorgen maken om de mensen om je heen. Het is juist ook fijn om de steun te hebben als het niet goed gaat denk ik, maar ik begrijp natuurlijk de teleurstelling dat je ineens 2 weken bent terug gezet!

Ik heb zelf komende woensdag m’n eerste echo en vind het ook wel echt spannend. Ben dan 8 weken..

Appgroepje superleuk initiatief maar ik vind het toch spannend dat mensen dan mijn gezicht erbij hebben terwijl nog amper mensen het weten in mijn omgeving. Mag ik er later ook nog bij? ^^

En dan nog een vraag: zijn er meer mensen met amper symptomen?
Ik heb wel gevoelige borsten (niet mega-erg), racende hartslag en slapeloosheid/rusteloosheid, soms MEGA moe rond 8 uur al, vaker plassen (volgens mij gewoon door het meer water drinken) en (vooral 's avonds) wat krampjes, maar ik ben totaal niet misselijk, op geen enkel moment van de dag.. Is dat niet raar? Ik weet dat het allemaal voor iedereen anders is, maar toch .. ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger ongeveer.

Hi, uiteraard, vooral doen waar je je fijn bij voelt. Er zijn in het groepje zeker andere dames die ook weinig symptomen hebben, vooral lekker van genieten toch?

• Leuk
Waarderingen: -33-
Appgroepje superleuk initiatief maar ik vind het toch spannend dat mensen dan mijn gezicht erbij hebben terwijl nog amper mensen het weten in mijn omgeving. Mag ik er later ook nog bij? ^^

Ik heb wel gevoelige borsten (niet mega-erg), racende hartslag en slapeloosheid/rusteloosheid, soms MEGA moe rond 8 uur al, vaker plassen (volgens mij gewoon door het meer water drinken) en (vooral 's avonds) wat krampjes, maar ik ben totaal niet misselijk, op geen enkel moment van de dag.. Is dat niet raar? Ik weet dat het allemaal voor iedereen anders is, maar toch .. ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger ongeveer.
Ik zit nu op 6 weken en 5 dagen zwanger en herken alle kwaaltjes die jij benoemd!

Ik was zelf aan het begin echt heel misselijk, maar nu heb ik daar helemaal geen last meer van… soms beangstigd mij dit wel, of alles wel goed gaat… maar gelukkig donderdag al de eerste echo!

Ik merk dat ook over het appgroepje inderdaad, straks is een van die meiden ineens iemand die ik ken haha.
Ik vind het best wat symptomen wat je opnoemt hoor! Ik ben sinds 1-2 weken ineens wel misselijk, maar tot nu toe zonder overgeven gelukkig. Het begon als misselijk zijn als ik honger had en dan ging het ook snel weg als ik iets at, maar nu is het meer de hele tijd een weeïg gevoel, heel vervelend. Niet iedereen ervaart misselijkheid, dus misschien heb jij er gewoon geen last van! Of wellicht komt het toch later nog.. ik heb juist naast mn misselijk niet echt symptomen, alleen gevoelige borsten (kan niet meer lekker op mn buik liggen, zo jammer haha)

Wanneer heb je de eerste echo?

Terug
Bovenaan