Uitgerekend juni 2026

Het wachten duurt wel lang vind ik. Voor ons nog een week te gaan. Heel spannend. De kwaaltjes vallen bij mij nog mee, maar ik merk wel dat er van alles gaande is.
Dan is het aftellen begonnen, spannend! Fijn dat de kwaaltjes meevallen, bij mij hetzelfde eigenlijk. Daardoor soms juist ook weer twijfel of het wel goed is, maar ik probeer er maar niet teveel over na te denken..

Ik voel deze spanning ook heel erg! Alles duurt lang, ik heb weinig geduld. Zelf heb ik nog geen echo gehad, maar ik weet het ook pas 2 dagen
Pas 2 dagen, dat is nog kort, maar ik begrijp de spanning natuurlijk! Nog even geduld tot de echo dan.. ik had zelf de eerste paar dagen veel onrust en spanning, toen ging het een week lang wel beter en nu sinds eergister is het ineens weer helemaal terug.

Wij mogen op 7.5 week voor de eerste echo omdat ik onder strengere controle kom vanwege de eerdere keizersnede. Nog 6 nachtjes slapen maar hier is het vol aan. Ik pas sommige kleren nu al niet meer. Mijn buik gaat veel sneller dan de vorige keer terwijl ik qua gewicht niet omhoog ben gegaan. Het zet gewoon uit. Mijn borsten zijn super gevoelig en ben de hele dag misselijk. Maar al doe kwaaltjes neem ik voor lief na 2.5 jaar wachten op dit 2e wonder :)

Hee allemaal,

Wat leuk dit! Ik ben 33 en word rond 25 juni voor het eerst moeder als alles goed gaat.
Het voelt echt nog heel onwerkelijk allemaal, maar als het goed ben ik morgen 5 weken zwanger.

Qua symptomen moet ik heel vaak plassen, maar voor mijn gevoel is dat vooral omdat ik weet dat ik véél meer water moet drinken dan ik normaal doe. Heb soms ook een vlaagje misselijkheid maar niets dramatisch, ~ the boobs ~ zijn gevoeliger ennnn ik heb het idee dat ik iets warmer ben?

Alleen twee vriendinnen in het buitenland weten dat ik zwanger ben (één heeft een kindje, de ander is zwanger), maar hier in Nederland nog ff niet. Normaal vertel ik heel snel dingen, maar wil het zelf eerst beseffen ofzo. Maar dit forum is wel heel fijn!

Wij mogen op 7.5 week voor de eerste echo omdat ik onder strengere controle kom vanwege de eerdere keizersnede. Nog 6 nachtjes slapen maar hier is het vol aan. Ik pas sommige kleren nu al niet meer. Mijn buik gaat veel sneller dan de vorige keer terwijl ik qua gewicht niet omhoog ben gegaan. Het zet gewoon uit. Mijn borsten zijn super gevoelig en ben de hele dag misselijk. Maar al doe kwaaltjes neem ik voor lief na 2.5 jaar wachten op dit 2e wonder :)
Nog 6 nachtjes, dat komt al dichterbij! Ergens fijn om extra controles te hebben, maar ook spannend kan ik me voorstellen. Ik snap het helemaal dat je de kwaaltjes voor lief neemt! Gefeliciteerd zeg :D

Terug
Bovenaan