Dank voor je bericht.Maar zie je zelf ondertussen dat je er ook gewoon keihard omheen draait? Er zijn naast mij nog een aantal dames die vragen stellen, in de basis dezelfde. En die geef je ook gewoon geen antwoord
Prima als je mij negeert, prima als je druk bent. Maar nogmaals: je opent een topic met een reden. Je stelt vragen. Wij stellen wedervragen. Als jij je happy voelt in je huidige situatie is er niemand die daar wat van hoeft te vinden (ook ik niet uiteraard). Maar wij stellen hele normale vragen waar je dan hulp bij zou willen of wat je anders zou willen. En je geeft 0x antwoord op welke vraag dan ook
Leef je leven zoals je wilt. Doen we in principe allemaal. Maar je komt zelf terug een paar uur nadat je het topic ‘sluit’. Ik heb oudere kinderen, waaronder net als jij een schoolgaand kind. Dus ja, ik heb tijd voor mezelf of ‘doelloos rondhangen’ zoals jij dat noemt. Ik hoef niet elke seconde van de dag mijn kinderen te vermaken en kan prima eve op de bank zitten met een kop koffie en eventueel mijn telefoon. En heb vrije avonden en wanneer ze op bed liggen. Ik zie daar het probleem niet van in. Jij wel. Prima. Mag.
Maar in je eerste topic kwam je nogal over alsof je een hulpvraag had, en zelf niet geheel tevreden bent met de situatie van je sociale leven. Maar volgens mij vind je het prima zo, dat is dan toch prima?
Ik reageer hier verder niet op, omdat het voor mij geen verschil meer maakt. De manier van benaderen voelde voor mij niet prettig. Vandaar dat ik je vragen niet beantwoord.
Daarnaast neem ik tijd voor mezelf, alleen vul ik die anders in. Na een dag vol verantwoordelijkheden kies ik ervoor iets te doen waar ik zelf echt baat bij heb. Dat is voor mij niet appen of telefoneren. Dat voelt niet als tijd voor mezelf. Dat is wat ik bedoelde, en of iemand zich daarin kan herkennen.
Voor mij is het hiermee voldoende. Ik wens iedereen nog hele fijne dagen ☺️.