Dank je wel voor je reactie Essil.Klopt. Daar had mijn man ook last van.
Waar had je man ook last van? Het systeem en de afwezigheid van een route en hulp gedurende de zwangerschap?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank je wel voor je reactie Essil.Klopt. Daar had mijn man ook last van.
Hij had veel stress m.b.t. de zwangerschap. Hier was weinig erkenning voor in de omgeving. De verloskundige was zelfs juist een oorzaak van de stress. Door steeds pas dingen aan te kaarten wanneer het al moest gebeuren, kon hij zich niet mentaal voorbereiden. Ze was niet bereid gewoon een overzicht te geven.Dank je wel voor je reactie Essil.
Waar had je man ook last van? Het systeem en de afwezigheid van een route en hulp gedurende de zwangerschap?
Dat lijkt me voor jou en je man ook zwaar te zijn geweest. Wel fijn dat jij hem zo bent blijven steunen en erkend dart er een probleem was in de ondersteuning richting je man. Dat zal hem ook wel goed hebben gedaan kan ik mij zo voorstellen.Hij had veel stress m.b.t. de zwangerschap. Hier was weinig erkenning voor in de omgeving. De verloskundige was zelfs juist een oorzaak van de stress. Door steeds pas dingen aan te kaarten wanneer het al moest gebeuren, kon hij zich niet mentaal voorbereiden. Ze was niet bereid gewoon een overzicht te geven.
Dus niets zo ingrijpend als jij nu doormaakt, maar wel in het algemeen merkbaar.
De kraamzorg had gelukkig wel ook aandacht om de papa met de baby om te leren gaan.