Ik heb ook maar even liggen slapen, word vanzelf wel moe van het niks doen haha. Heb daarna staan koken, op vanmiddag een wasje vouwen na was dat voor mij ook het enige energiepuntje van de dag.
Wandelen mag ik ook niet meer, maar morgen ga ik dat toch mooi even doen. Moet dan op controle bij de vk dus een mooie gelegenheid om toch een kort wandelingetje proberen te maken. Dat 24/7 binnen zitten en vooral niets doen is helemaal niks voor mij, maar dat zal ook wel komen omdat ik dan geen aanspraak heb als m'n vriend aan het werk is. Eens per week komt m'n moeder daarom een dagje langs maar voor de anderen is de studie en/of werk weer begonnen, hoewel ik van m'n beste vriendinnen al maanden niets meer heb gehoord sinds ik zwanger ben dus daar verwachte ik al niets meer van. De 1e van het 'clubje' die zwanger is dus ik val nu blijkbaar buiten de boot.
Maar het is voor een goed doel allemaal! Al hakt het er natuurlijk soms wel allemaal even in, maar dat hebben we denk ik allemaal wel op sommige punten aangezien we nu toch wel met de laatste loodjes minstens enigszins beperkt zijn...