#{£*#¥$#{

Energiepijl nul komma nul... Waar is de zon en nachtrust ... 

Mannen vol energie 

Best lastig 

Op afstand van ze aan het genieten

Lijkt door dit weer wel lastiger te worden en echt in de afwachtende houding te zitten
En dat wilde ik dus juist niet

Snik

Niet mijn beste dag

Nou we hebben in ieder geval wel hetzelfde energiepijl! Hier ook een kerel die vol energie zit. Die staat nu voor m'n neus de kast op te ruimen, kan ik ondertussen 'gezellig' aanwijzingen geven haha.
De regen vind ik juist heerlijk, gelukkig even geen zon die vol de woonkamer in schijnt. Veel te warm dan. Maar hier ook in de afwachtende houding aangezien ik niks meer mag (al kan me dat soms even niet schelen). Word al gek genoeg van het stil zitten!
Hoop dat je dag toch nog iets beter wordt, bijv door een beginnende bevalling ofzo ;)

helaas hahaha
ben maar weer ff gaan slapen, liggen op bed tvtje kijken

en net nog even gestreken, enige energiepuntje van de dag

van de week is het beter weer, wel zonnetje maar niet te warm (18 graden) dus lekker naar buiten

voor jou idd wat minder of mag je wel gaan wandelen?

Ik heb ook maar even liggen slapen, word vanzelf wel moe van het niks doen haha. Heb daarna staan koken, op vanmiddag een wasje vouwen na was dat voor mij ook het enige energiepuntje van de dag.

Wandelen mag ik ook niet meer, maar morgen ga ik dat toch mooi even doen. Moet dan op controle bij de vk dus een mooie gelegenheid om toch een kort wandelingetje proberen te maken. Dat 24/7 binnen zitten en vooral niets doen is helemaal niks voor mij, maar dat zal ook wel komen omdat ik dan geen aanspraak heb als m'n vriend aan het werk is. Eens per week komt m'n moeder daarom een dagje langs maar voor de anderen is de studie en/of werk weer begonnen, hoewel ik van m'n beste vriendinnen al maanden niets meer heb gehoord sinds ik zwanger ben dus daar verwachte ik al niets meer van. De 1e van het 'clubje' die zwanger is dus ik val nu blijkbaar buiten de boot.

Maar het is voor een goed doel allemaal! Al hakt het er natuurlijk soms wel allemaal even in, maar dat hebben we denk ik allemaal wel op sommige punten aangezien we nu toch wel met de laatste loodjes minstens enigszins beperkt zijn...

herkenbaar, ff van je piek gebruik maken. Energie teveel is ook wat als je niks mag..

He balen zeg van je vrienden, vaak is het wel zo ja dat ze het pas gaan begrijpen als er meer zwanger zijn/worden/moeder geworden zijn
het is vaak nog ver van hun bed...

ja moet bekennen ik word dan voor de 2de keer mama maar de eerste was 4 weken te rvoeg en dan maak je deze afwachtende weekjes niet zo mee...
ik praat iedere dag ff tegen deze van je mag hoor kom maar hahaha.. maar heeft nog niet geholpen
en eerlijk middeltjes zie ik toch ook nog niet zitten
dus gewoon ff proberen te genieten..

waar woon je ook al weer? kwam jij nou uit rijswijk?

Hey,

Ik weet hoe je je voelt. Hier ook in spanning, wanneer begint het nouuuuuuuuu??? Donderdag 40 weken, maar heb het gevoel alsof ik al 2 weken overtijd loop hahaha.. Al met al, geen zin meer, maargoed nog ff doorzetten. Morgen controle bij gyn, hopenlijk heeft hij goed bericht voor me.. misschien een afspraak om ingeleid te worden o.i.d. we wachten het af. Sterkte nog ff!

Liefs mammma

Precies, of het nou echt met energie teveel te maken heeft weet ik niet... meer een sterke eigenwijze wil denk ik haha.

Vrienden en vriendinnen die me nu hebben laten vallen bekijken het maar. 22 jaar wordt tegenwoordig al snel als jong gezien om moeder te worden, maar er is een verschil tussen jong en te jong. Dat anderen nog willen feesten kan ik begrijpen, maar ik heb altijd al vroeg moeder willen worden dus ik snap niet zo goed waarom dat dan niet zo goed wordt gerespecteerd (m'n vriend en ik zijn nog niet zo lang samen, maar verder hebben we beide alle zaakjes voldoende op orde om een baby geboren te kunnen laten worden). Dat ik moeder word betekent immers niet dat ik nergens meer heen kan, zou wat zijn als dat zo was!

Ze zeggen dat elke zwangerschap sowieso wel anders is dus je beleeft het nu denk ik toch wel anders dan de vorige keer of niet? Die afwachtende weekjes vind ik wel lastig hoor, maar ik ben duidelijk niet de enige haha! Ik (m'n vriend ook) praat ook regelmatig tegen de baby dat het nu wel tijd is, maar blijkbaar is ie al net zo eigenwijs als ik ben hahaha. Ik heb ook naar middeltjes zitten kijken maar zie het toch ook nog niet zo zitten. Sommige middeltjes zouden ervoor zorgen dat er sneller in het vruchtwater wordt gepoept etc, en aangezien ik thuis wil bevallen lijkt me dat dan toch niet zo'n strak plan (tenzij ik straks alle wanhoop nabij ben want dan interesseert het me denk ik echt niet meer waar ik zal bevallen haha). En eigenlijk heeft het ook wel wat om de natuur gewoon z'n werk te laten doen en daarmee het lot zelf een datum te laten kiezen.

Woon inderdaad in Rijswijk, jij Den Haag toch? Ik ga je gewoon op Hyves opzoeken nu! :p

@mammma, ik ben morgen 39 weken maar voor m'n gevoel ook al veel verder haha. Ging het maar zo snel! Hoewel het ook weer niet bepaald langzaam is gegaan als ik er zo op terug kijk... Zal voor je duimen dat je morgen goed nieuws krijgt over inleiden!!

Terug
Bovenaan