#{£*#¥$#{

je hebt me gevonden ;-)
leuk om een beeld bij je te hebben....

hier afgelopen vrijdag dus 38 weken dus jullie zijn al verder :-( snik hahaha

moeten gewoon allemaal heel hard gaan springen hahaha en een zaklamp richten... vandaag of morgen is toch zo'n mooie dag
en mammma idd hoop dat ze je misschien wel meteen strippen... kan ook nog werken hahaha

ja moeder zijn en willen worden dat gevoel heb je krijg je en ervaar je. en dat is voor iedereen anders! geniet er wel lekker van hoor!! want of je nu 22 of 40 bent het blijft even bijzonder.
iedereen heeft zijn idee wel. mijn man en ik waren een jaar samen, dus dat is ook niet lang hoor ;-)

rijswijk, welk gedeelte, ga regelmatig naar de boog ff wandelen en broodje eten..

nou ga een poging doen te rusten hahahaha

Grappig om bovenstaande teksten te lezen.
Ken het heel goed, vrienden die je in de steek laten omdat je zwanger bent... ben niet bewust zwanger geworden, maar enorm blij en mijn vriend, die 12 jaar ouder is, is helemaal blij.

Jammer dat anderen dat niet kunnen accepteren en deken dat je leven stopt bij een kind. Heb nog nooit zoveel gemene opmerkingen gehoord, maar toen ik met 30 weken naar een feestje ging, waren de complimenten ook wel weer heel erg leuk!
Ik ben net 25 en sta nog vollop in het leven.

Ook het thuiszitten begint me nu te vervelen hoor. Kan ook minder lopen, maar mijn schoonmaakwoedes zorgen dat ik gewoon doorga, en das natuurlijk niet goed.

Heel veel sterkte de laatste dagen!

Terug
Bovenaan