Precies, of het nou echt met energie teveel te maken heeft weet ik niet... meer een sterke eigenwijze wil denk ik haha.
Vrienden en vriendinnen die me nu hebben laten vallen bekijken het maar. 22 jaar wordt tegenwoordig al snel als jong gezien om moeder te worden, maar er is een verschil tussen jong en te jong. Dat anderen nog willen feesten kan ik begrijpen, maar ik heb altijd al vroeg moeder willen worden dus ik snap niet zo goed waarom dat dan niet zo goed wordt gerespecteerd (m'n vriend en ik zijn nog niet zo lang samen, maar verder hebben we beide alle zaakjes voldoende op orde om een baby geboren te kunnen laten worden). Dat ik moeder word betekent immers niet dat ik nergens meer heen kan, zou wat zijn als dat zo was!
Ze zeggen dat elke zwangerschap sowieso wel anders is dus je beleeft het nu denk ik toch wel anders dan de vorige keer of niet? Die afwachtende weekjes vind ik wel lastig hoor, maar ik ben duidelijk niet de enige haha! Ik (m'n vriend ook) praat ook regelmatig tegen de baby dat het nu wel tijd is, maar blijkbaar is ie al net zo eigenwijs als ik ben hahaha. Ik heb ook naar middeltjes zitten kijken maar zie het toch ook nog niet zo zitten. Sommige middeltjes zouden ervoor zorgen dat er sneller in het vruchtwater wordt gepoept etc, en aangezien ik thuis wil bevallen lijkt me dat dan toch niet zo'n strak plan (tenzij ik straks alle wanhoop nabij ben want dan interesseert het me denk ik echt niet meer waar ik zal bevallen haha). En eigenlijk heeft het ook wel wat om de natuur gewoon z'n werk te laten doen en daarmee het lot zelf een datum te laten kiezen.
Woon inderdaad in Rijswijk, jij Den Haag toch? Ik ga je gewoon op Hyves opzoeken nu! 😛