“Groot kraamcadeau”

<p>Omdat ik nu al van enkele mensen de vraag heb gehad welk “groter kraamcadeau” we zouden willen en zelf eigenlijk echt niks weet, toch hier de vraag voor tips. Kamertje en wandelwagen hebben we al, Tripptrapp, box, maxicosi met isofix (en geld voor eens opvolgstoeltje straks) ook. Fotoshoot is niet zo aan ons besteed. Draagzak kreeg ik als tip, die gaan we zeker vragen maar dan blijven er dus nog een paar mensen over met diezelfde vraag. Dus wie tips of leuke ideeen heeft, ik hoor ze graag! Bedankt alvast!! </p>

Hoi, 
Kwaliteits spullen, zoals een mooi wollen deken of wollen pakjes. Dingen die je niet snel zelf koopt vanwege de prijs, maar wel heel fijn zijn om te krijgen ;) 

Ik was heel blij met een baby-nestje en een mooie leren luiertas. Niet zo noodzakelijk, maar wel echt heel leuk om te krijgen en allebei superintensief gebruikt 

Een mooi, dik boxkleed kost al snel 50 euro. Een babynestje is ook leuk. Misschien een dinerkaart voor jullie? Zodat jullie lekker uit eten kunnen gaan als de baby er eenmaal is?

Wij hebben destijds een babynestje, Oei ik Groei boek, schommel, loopfiets (voor de toekomst), zandbak, blokkenkar, boxkleed, gevraagd. Maar ook voorleesboekjes en wat specifiek speelgoed! 

Hey mij handige tips lijstje is weg.
Stom nou komt hij nog een keer. Dure en minder dure maar wel handig en leuk althans vinden wij.
Voor de triptrap bij ukje.nl, bekleding deze je kan afnemen en schoonmaken.
Wobbel, douche handschoen de otter van ficher price, een pukkababy slaapzak. Een jas zonder capuchion voor in de draagzak, een pucka baby slaapzak. Een echt baby foto album ( beetje mooie is duur), wij hebben geen new born shoot gedaan maar wel een cakesmach shoot voor als ze een jaar is, ligt nog steeds te wachten. Een goede rugzak, handig als gaat shoppen wij hebben 1 van kipling, hoef je niet en jou'n spullen en die van de baby allemaal in verschillende tassen mee te sjouwen als je een dagje uit bent. 
Ohh en een tip voor een draagzak, in Alkmaar weet niet hoever je woont, zit een draahwinkel toen ons mopje 11 dagen was hebben we een pure baby love gekocht kon ze gelijk in en je word super geholpen, kan ook online bestellen. Voor de kinderwagen als je hem opbouwt een regenhoes. Een pak van ielm.nl 

Terug
Bovenaan