“Groot kraamcadeau”

Een campingbedje of tentje,  een speelkleed met boog (ideaal als je ergens op visite gaat!), invulboeken, voorleesboeken met naam, speelgoedkist, dinerbon voor jullie zelf, projectielampje. Zoveel leuks ?

Hey, een Voedingskussens heeft bij ons veel baat gehad. Toen ik zwanger was kon ik er heerlijk mee slapen, normaal doe je kussens tussen je benen en onder buik. Nu had k 1 lange kussen onder buik en tussen me benen! Na de bevalling heel veel gebruikt met het voeden van me dochter ! En nu als we op bed liggen tv te kijken, leg ik het kussen neer als een soort Hema worst, me dochter zet ik er tussen zodat ze lekker kan ‘ chillen ‘ haha . Ze is inmiddels 10 maanden .. gebruik m nog zeer vaak. 

groetjes 

Indd een sleepyhead 
ook heel fijn in the hebben Phillips avent baby voeding machine 
als de kleine dan hapjes mag kun je die daarmee supper snel en makkelijk klaar maken 

Wij hadden toen een knuffel met hartslag. 
Babyfoon met camera heb je misschien al. 
Zo'n zitje waarin ze kunnen rondlopen vond de mijne geweldig.
Tummytub genoot mn zoontje onwijs van. Die van ons paste op de standaard van het bebejou bad.
Niet super duur maar lekkere goede verzorgingsproducten.
Zou nu ook voor een babynestje gaan.
Bij glitz4kids bijv maken ze super leuke dingen met naam enzo. 
Armbandje met naam.
Echt zilver bestek of spaarpot. 

Ohja thnx, een zilveren bestekje heb ik zelf met de geboorte ook gekregen en heb ik nog steeds, dat is leuk! Spaarpot is ook leuk idd! 

Babynestje, tummytub, babyfoon ed hebben we idd allemaal al, had ook veel al gewoon zo gekregen van een vriendin met kindje. 

Hartslagknuffel is misschien ook wel een goede, ga er eens over lezen of en hoe dat werkt! 

De lijst wordt zo lang, moet straks meer mensen gaan nodigen denk ik ?

Terug
Bovenaan