“Groot kraamcadeau”

Hey mij handige tips lijstje is weg.
Stom nou komt hij nog een keer. Dure en minder dure maar wel handig en leuk althans vinden wij.
Voor de triptrap bij ukje.nl, bekleding deze je kan afnemen en schoonmaken.
Wobbel, douche handschoen de otter van ficher price, een pukkababy slaapzak. Een jas zonder capuchion voor in de draagzak, een pucka baby slaapzak. Een echt baby foto album ( beetje mooie is duur), wij hebben geen new born shoot gedaan maar wel een cakesmach shoot voor als ze een jaar is, ligt nog steeds te wachten. Een goede rugzak, handig als gaat shoppen wij hebben 1 van kipling, hoef je niet en jou'n spullen en die van de baby allemaal in verschillende tassen mee te sjouwen als je een dagje uit bent. 
Ohh en een tip voor een draagzak, in Alkmaar weet niet hoever je woont, zit een draahwinkel toen ons mopje 11 dagen was hebben we een pure baby love gekocht kon ze gelijk in en je word super geholpen, kan ook online bestellen. Voor de kinderwagen als je hem opbouwt een regenhoes. Een pak van ielm.nl en een camping bedje

Luxe wipstoel, een Wobbel of ander kostbaar speelgoed, speeltoestellen voor in de tuin. 
Kwaliteitsspullen vind ik ook een hele goede tip :)
Een mooie winterjas of leren schoentjes? 

Het is wel een prettig probleem ?

Oh thnx hier kan ik wel wat mee! Al zie ik nu dat ik wel al echt veel zelf gekocht heb zoals boxkleed, luiertas enz, dacht dat heb je toch meteen nodig kan niet gaan wachten of ik dat krijg haha. 

Wheely bug lijkt me ook leuk, die heb ik eens eerder voorbij zien komen. Vanaf welke leeftijd is die ongeveer of ongeveer tegelijk met het loopfietsje? 

Verder veel leuke tips, sommige misschien eerder voor met de eerste verjaardag maar zeker leuk! Ook dat ielmpak en die cursus! Rest ook maar deze dingen was ik zelf niet opgekomen! 

Ik heb met drie maanden deze tipi gekocht en daar heeft ze heel veel in gelegen, gerold en gespeeld. Is ook weer leuk als ze wat ouder zijn
https://www.plustoys.nl/infantino-Go-Gaga-Teepee-Gym?gclid=EAIaIQobChMI3N_Mg_rT6gIVZrR3Ch3rTgbmEAQYASABEgL2s_D_BwE

Oh en de baby jumper was hier ook een grote hit! Daar kon ze ook even zelfstandig in spelen wanneer ik ging douchen bv, dan zette ik hem gewoon op de badkamer. 

Ook nog leuk: de loopauto van vtech. Ze heeft eindeloos gespeeld met het computertje voor op (dat kun je er af halen) en nu gebruikt ze het karretje bij het leren lopen en sjeest ze daarmee de kamer door.

Terug
Bovenaan