0 zaadcellen gevonden.

Hoi allemaal,

Ik zet hier een berichtje neer omdat ik graag wil weten hoe anderen die dit ook hebben (meegemaakt) ervaren hebben!
Wij hebben slecht nieuws gehad, er zijn geen zaadcellen gevonden bij mijn man. Nu wachten we nog op een afspraak bij de uroloog waar onderzocht zal worden waarom er geen in zitten. Het is echt een harde klap in ons gezicht , ben er hele dagen mee bezig. Is er iemand die deze uitslag ook gekregen heeft en het toch nog goed is gekomen? ( durf bijna niet meer te hopen)

Groetjes Loen

Hoi Loen,
Ik ben heel benieud hoe dit verder gaat! Rot nieuws zeg... heb je al gehoord wat het vervolg nu wordt?
Wij zitten nu in maand 7. Ik ben vorige maand naar de dokter geweest, dit leverde niet veel op behalve dat mijn vriend ook langs mocht komen. Afgeloen week is mijn vriend geweest en het sperma blijkt niet goed te zijn. De huisarts kon niet zeggen wat er was, maar wilde ons wel doorverwijzen naar het ziekenhuis. Vandaag heeft het ziekenhuis gebeld, maar helaas was mijn vriend te laat met opnemen. Toen hij terugbelde wisten ze bij het ziekenhuis niet wie hem gebeld had.. hopen dat ze morgen weer bellen, ben erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren..
Mijn cyclus is ook nog niet goed. Heb er gehad van 35 dagen, maar de laatste 3 maanden zit ik steeds op 21-23 dagen en een menstruatie van anderhalve week...

Hoi,
Ja, ze vroegen gelijk al of we voor KID wilden gaan. Maar dat is voor ons geen optie. Ze gaan bij de uroloog kijken of hij verstopte zaadleiders heeft of een spatader. Er zijn wel mogelijkheden voor mesa pesa of tese maar dan moeten er natuurlijk wel zaadcellen aangemaakt worden. Dus dat is allemaal afwachten. Ik wacht op een brief voor een datum in het Zh. Oke, ja ze gaan meestal pas actie ondernemen als je een jaar bezig bent. Oke, wel vreemd dat hij dat niet kan zeggen. Spannend wat er dan precies is ! Er zijn natuurlijk allemaal verschillende oorzaken, je kan te weinig of geen zaadcellen hebben dode of trage cellen enz. Je cyclus kunnen ze helemaal omgooien in het Zh. Bij mij is voor de rest wel alles goed. Laat je het nog weten?

Groetjes

Ik vind het op zn minst opvallend dat de huisarts ons gelijk doorstuurt. Hij zag wel iets, maar mocht/kon/wilde verder niets zeggen. Ben er niet bij geweest, dus heb het alleen via mijn vriend gehoord.

Waarom is KID voor jullie geen optie als ik vragen mag?

Oke ik snap het , misschien vandaag meer duidelijkheid dan! Mijn man zou er absoluut niet mee kunnen leven dat hij dan niet de biologische vader is , en dat er iemand rond loopt met wie ik een kind samen heb! Ik snap het wel maar ieder zijn keuze. 

Maandag de 26ste naar het ziekenhuis. Verder weten we nog niets...
Is het bij jullie al een beetje bezonken? En hebben jullie het er al over gehad wat jullie nu gaan doen?

Terug
Bovenaan