0 zaadcellen gevonden.

Niet echt bijzondere nieuwe dingen. Er zat wel leven in de zaadcellen, maar hoeveel dat wordt 9 april onderzocht in het lab. Ik moet 4 april terug, gyn wilde mijn eisprong ook checken voor de zekerheid. Valt me mee dat hij dat doet, gezien we nu 'nog maar' de 8ste maand in gaan en ik nog maar 26 ben. Maar wel fijn!

Hoi Loeku!
Zijn jullie inmiddels bij de uroloog geweest? Hier helaas hetzelfde, mijn man heeft 2x een onderzoek gehad en daaruit ook geen zaadcellen gevonden.
Ik ben dus ook opzoek naar verhalen.
We zijn nu doorgestuurd naar de uroloog. Spannend.

Hee.Ja we zijn naar het emc geweest in Rdam mijn man heeft daar allerlei onderzoeken gehad. Chromosonenonderzoek bloedonderzoek, ze kijken of daar beneden alles klopt. Mijn man heeft ook te kleine ballen uit de chromosonentest is er uit gekomen dat hij klinefelter heeft. Nu zijn we in afwachting van een Tese oproep , 30% dat ze wat vinden. Erg spannend dus.Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel! 

Hoi,

wij hebben dit ook te horen gekregen november 2018, nog een test was niet nodig.  wij zijn direct doorgegaan naar het UZ Gent om verder te kijken. Een Tese operatie werd ingepland maar Voor de zekerheid wilde zij een nieuw zaadstaaltje ontvangen, hier bleek uit dat mijn partner perfect zaad heeft. In nl is het dus niet goed gegaan, dit konden zijn ook niet begrijpen.
laat het dus voor de zekerheid nog een tweede keer testten. Ik wil je geen hoop geven, dit hebben zij ook nog nooit meegemaakt maar je weet maar nooit’
heel veel succes, ik heb een half jaar gevoeld wat jullie nu voelen.

groetjes 

Terug
Bovenaan