0 zaadcellen gevonden.

Oke spannend zeg!  Ja, ene moment ben ik er nuchter in andere moment zo emotioneel als wat.  Nog op afspraak wachten bij uroloog duurt erg lang als ik donderdag nog geen afspraak heb ga ik bellen. Ik ga echt van het slechtste uit , maar stiekem hoop ik het zo!  Hebben zitten kijken voor als er niks gevonden word voor adoptie. Alleen dat kost zo ontzettend duur, is niet te doen voor ons! 

Nog even wachten, maar fijn dat de afspraak staat!

Voor ons is het gelukkig bijna maandag! Ben zeer benieuwd wat er gezeg wordt! Ik laat het je weten!

Hoihoi,

anderhalf jaar geleden hadden wij het zelfde te horen gekregen. 0% levendezaadcellen.
na 1 jaar lang testen en bloed afnemen heeft hij een mesa tesa operatie achter de rug. Levende zaadcellen gevonden. Goed nieuws natuurlijk. Met dit goed nieuws konden we afgelopen jaar in september beginnen met de icsi.

dus blijf hoop hebben het gaat wel lukken :)

x

Hoi RHL, 
Dat is zeker goed nieuws! Hoe is dat verder verlopen? Is er al iets positiefs gebeurd in de tussentijd??

Hoi TBx,

in tussentijd wel 1mk gehad bij de eerste tp. Afgelopen week 2de tp gehad dus moet nog even wachten.. 

x

Niet veel nieuws. Onderzoek bij het lab gepland voor mijn vriend, helaas wel pas over 2 weken.. ik volgende week woensdag weer naar de gyn en dan gaat hij kijken of hij bij mij een eisprong ziet. Wel fijn dat hij dat ook mee wil nemen!

Terug
Bovenaan