05:45 uur wakker elke dag, help....

Hoi,

Wij hebben het ook. Sinds een week is ons mannetje om 6 uur wakker. En dan wil hij er ook uit.
En hij slaapt 's middags niet meer. Dus deze mama is lekker moe.

Maar wij weten waar het door komt; onze buurman stampt om 6 uur met zijn zware schoenen door het huis. Maar wij gaan hier niets van zeggen, want hij heeft veel meer last van ons met 2 kleine kindjes.

Sterkte met jouw uk!

Groetjes junimama.

Hi dames,

Bedankt voor jullie tips. Een lampje lijkt me ook wel een goed idee, maar ons mannetje heeft normaal een helemaal donkere kamer. (Luiken dicht en de deur op een kiertje), dus een lampje aan in zijn kamertje, lijkt me niet de beste oplossing. Althans diegene die constant aan zijn. Een lampje met een tijdschakelaar lijkt me een betere oplossing.

Naar aanleiding van de reactie van Marielle (volgende week de tijd een uur terug) raakte ik wat "in paniek" en heb het consultatiebureau gebeld. De verpleegkundige belt morgen terug. Misschien heeft zij de gouden tip!

Wie ook denkt de gouden tip te hebben? Schroom niet, en zet hem hierbij... Alles is welkom!

Groetjes Charlotte

Ha Charlotte,

Onze dochter was ook altijd om 5.45 uur wakker. Twee jaar lang, dan duren je dagen echt heel lang soms. Maar het ongelooflijke is gebeurd, Wieteke kan sinds een paar weken ook 'uitslapen'. Vanochtend was ze pas om 7 uur wakker. Dit is wel heel uitzonderlijk, maar meestal is het nu rond 6.15/ 6.30 uur. Dit is zo lekker.
Dus een tip heb ik niet voor je, maar er is hoop......

Groetjes,
Geeske

Die wekker wil ik ook hebben!!! Thomas spookt al een jaar 's nachts...
kan er wel om janken soms.... Laat erin en vroeg eruit en dan midden in de nacht ook nog eens wakker! Gek word ik ervan! Misschien is die wekker inderdaad DE uitvinding, ik denk dat ie dat principe ook wel snapt eigenlijk...
Misschien toch een héél duur sint cadeau...

Kus, Marieke

GAVE WEKKER!!!!!
Tsja, hier is ie totaal niet nodig (meneer vind tijden van 8.00/8.30 prima, en mamma is het met hem eens) Maar gaaf is de wekker wel! Ik ga 'm zeker onthouden!

Kian is rond een uur of 5.00 wel regelmatig wakker. Dan zingt ie een paar liedjes, klapt ie even in z'n handen en trommelt ie wat op z'n ledikant, maar hij gaat altijd weer vanzelf slapen na een kwartiertje/halfuur.

Heel veel sterkte met jullie ochtendvogeltjes!

Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan