1 April..

Hoi,
Hier was het vanochtend weer 1 april, de jongens hadden zich aangekleed en waren toen terug in bed gaan liggen, dus toen papa voor de 2e keer boven kwam en ze zag liggen, wilde hij boos worden en toen sprongen ze dus aangekleed uit bed,,hahaha,,vond het erg creatief van ze!
De middelste wilde perse ook iets om de madame voor de gek te houden, heb hem uiteindelijk een verband om zijn hoofd gedaan, ben benieuwd hoe de reactie was?!? De madame van de bus was al meteen bezorgt,,hihi, snel 1april,,premiere avril geroepen!!
Hebben jullie nog iets gedaan?? of de kinderen of zijn jullie nog beetgenomen??
Ook mijn man hebben ze al te pakken gehad vannochtend, de vader van een vriendje zegt,,hey,,je linkerband is helemaal plat,,ahaha hij trapte er nog in ook!!

Groetjes MJ

Haha, mijn oudste zoon was vannacht om 5 uur al zijn bed uit gegaan en had in alle schoenen (neus ervan) toiletpapier gestopt...... (tot grote irritatie van zijn zussen vanochtend).....
Verder nog maar even afwachten..... :)

Haha, mijn oudste zoon was vannacht om 5 uur al zijn bed uit gegaan en had in alle schoenen (neus ervan) toiletpapier gestopt...... (tot grote irritatie van zijn zussen vanochtend).....
Verder nog maar even afwachten..... :)

haha, leuk hoor!! Mijn kindjes zijn nog te klein om iets te doen...
Mijn man heeft de afgelopen week zo druk gehad dat ik neit denk dat hij het zo op prijs stelt als ik een 1 april grap uit haal met hem ;)

Hai,
Silke is er nog te klein voor om wat uit te halen maar ik heb vandaag mijn werk gebeld en gezegd dat ik een paar weken niet kan komen omdat ik meijn enkel verstuikt heb. En het is nu topdrukte bij ons. Baas was niet blij;) Ik vond het wel grappig en hij later ook. Haha!
Nu moet ik nog wat leuks verzinnen om m'n vriend te grazen te nemen...

Groetjes,

Hai,
Silke is er nog te klein voor om wat uit te halen maar ik heb vandaag mijn werk gebeld en gezegd dat ik een paar weken niet kan komen omdat ik meijn enkel verstuikt heb. En het is nu topdrukte bij ons. Baas was niet blij;) Ik vond het wel grappig en hij later ook. Haha!

Groetjes,

Hai,

Groetjes,

Hai,

Groetjes,

Terug
Bovenaan