hoihoi,
beetje late reactie nog maar dacht schrijf toch nog ff mee.
elounda is nog veel te klein voor grapjes (gelukkig hihihi), maar op mijn werk hebben we wel een leuke grap uitgehaald. we staan zelfs in de krant.
dinsdag hadden we alle kinderen een brief mee gegeven dat er vanuit het ministerie van onderwijs nieuwe regels waren gesteld wat betreft het veterstrikken. er stond in dat kinderen vanaf groep 3 een strikdiploma moeten hebben en de kleuters een ritsdiploma. of ze zo vriendelijk wouden zijn om deze donderdags mee te nemen, want dan kwam er een inspecteur om het te controleren. heb je geen diploma (of kwijt) dat moet je het ter plaatse laten zien. nou 2 dagen lang kids in stress zoekend thuis en hard oefenend hihi (zelfs tot en met groep 8) er kwamen kinderen bij mij zo van "juf die strikdiploma heb ik toch bij u gehaald, kan hem nergens meer vinden". zelfs ouders kwamen heel serieus verhaal halen. nou hou dan maar eens je lachen in.
nou donderdag ochtend 4 gymbanken in de hal met leerkrachten erop zodat de kinderen het konden laten zien zodra ze binnen kwamen en daarnaast stond een belangrijk uitziende inspecteur.
pas terug in de klas kregen alle kinderen een diploma waar met grote letters op stond 1 april.
ik moest zelf helaas deze ochtend niet werken, maar de voor pret was ook al erg leuk. hier de link naar het stukje uit de krant:
http://www.abradio.nl/web/show/nieuws/9051/1_april:_leerlingen_hebben_verplicht_veterstrikdiploma_nodig
groetjes linda