1 januari nod nog meer met mij???

Hoi beppie

Heeeeel spannend nu bijna 2 januari
Ik hoop het zo voor je dat je zwanger bent  
Groetjes Quinsjen  

Hoi Allemaal.

Nou ik heb getest ik was best zenuwachtig maar hij was negatief ik snap er helemaal niets meer van wanneer word ik nu ongi???? Dit is dus dag 30 met een cycles van 28 dagen.
Ik had vorige maand pillen gekregen van de dokter hij zei toen dat mijn cycles weer helemaal op orde was na die pillen nou niet dus. Het kan volgens mij ook niet zijn dat ik te vroeg getest heb want bij de eerste 2 heb ik zelfs dag voor nod getest en nu 2 dagen erna. Ik vond het al zo raar dat ik niets voelde. Toch maar eind deze week nog een keer en anders volgende week weer naar huisarts laten ze me dan maar doorsturen.
Ik ben eigenlijk best wel verdrietig niet alleen om die nega test maar meer om het feit dat mijn cycles dus toch nog niet in orde is.

Lieve Beppie,

Wat  rot voor je.
Dan is je eisprong dus ook wat later geweest dan je dacht.
Als jullie toen evengoed geklust hebben zou het natuurlijk kunnen zijn dat je wel zwanger bent, maar dan is de test nu wel te vroeg gedaan.
moeilijk hoor. nu weet je nog niks.
Ik  voor je. Zolang je ook nog niet ongesteld wordt is er nog hoop!

Veel liefs van Nathalie.

Lieve Beppie,

Wat  rot voor je.
Dan is je eisprong dus ook wat later geweest dan je dacht.
Als jullie toen evengoed geklust hebben zou het natuurlijk kunnen zijn dat je wel zwanger bent, maar dan is de test nu wel te vroeg gedaan.
moeilijk hoor. nu weet je nog niks.
Ik  voor je. Zolang je ook nog niet ongesteld wordt is er nog hoop!

Veel liefs van Nathalie.

Heb net teunisbloemoliecapsules gehaald dat zou goed zijn voor je cycles doe ik ook maar weer. Je kunt gelijk hebben van mijn cycles maar als die langer is dan 30 dagen (vandaag of morgen) dus dan is het zeker niet raak want daarna was ik ziek helaas dus niet meer geklust.

ik kan het nog niet geloven maar heb toch echt een positieve test hier liggen....
en dat terwijl ik ervan uitging dat het niet raak zou zijn deze maand
Heb ook nog geen kwaaltjes maar volgens de test ben ik dus zwanger.

quote: brusje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-01-2007 09:11:02'));

ik kan het nog niet geloven maar heb toch echt een positieve test hier liggen....
en dat terwijl ik ervan uitging dat het niet raak zou zijn deze maand
Heb ook nog geen kwaaltjes maar volgens de test ben ik dus zwanger.

Geweldig brusje.

Hier nog niets maar ga zat weer testen.

Jij hebt dus ook nergens last van ik ook niet dus er is nog hoop voor me.

Je hoort wel en geniet jij maar even

Beppie

Terug
Bovenaan