1 januari nod nog meer met mij???

Hoi Niek,

welke test is dat dan die je al 4 dagen eerder kan testen???
Van clearblue????

Groetjes van Nathalie.

Nou Niek al getest??? Ik heb die van sensitest ooit gehad maar toch had ik toen pas een posi test na mijn nod. Dus als hij nega is zit dan niet direct in zak en as he!!!!

Succes we horen het.

Ik ben vandaag toch echt ongesteld geworden.
Wat kan je gevoel er dan naast zitten he!
Volgende keer ga ik mezelf niet meer zo gek maken.(hoop ik)
Ik  voor jullie dat jullie niet ongesteld worden!!!
En ik wens jullie een prettige jaarwisseling.

Veel liefs van Nathalie.

lieve nathalie ik denk dat ik 2007 ook niet meer ga redden mijn temp was vanochtend lager, dus ongi komt er aan denk ik, maar fertility friend zegt dat het een innesteling kan zijn omdat mijn ei 7 a 8 dagen geleden is

Rot voor je nathalie.

Ik heb nergens last van ik hoop dat dat een goed teken is. Nog 2 daagjes spannend

Deze 2 dagen kom ik wel snel door denk ik want oud en nieuw is er.

Beppie

Nathalie, wat balen zeg. Hopelijk de volgende ronde meer geluk

Hoe staat het met de andere dames?

Ik heb 4 dagen last gehad van rood/donkerrood/bruin verlies. Vandaag nog niets maar dat zegt helemaal niets. Dat is me wel eerder gebeurt en toen werd ik evengoed ongi.
Sinds vandaag wel iets last van mijn rug dus mijn verstand zegt me dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden.
(mijn nod is 2 januari)

We hebben thuis een sauna.
Als je zwanger bent wordt het afgeraden om in de sauna te gaan.
Ik ben afgelopen tijd dus niet meer in de sauna geweest.
Ik ben gisteren ongesteld geworden en s'avonds meteen lekker in de sauna gegaan.
En vannochtend weer.
En vanavond ga ik nog een keer. hahahaha....effe mijn schade inhalen!
Vanavond oud & nieuw vieren.
We blijven positief.
Natuurlijk had ik het liever anders gezien, maar ja. We maken er het beste van en volop genieten van de dingen die ik nu even niet hoef te laten.

Groetjes van Nathalie.

mijn temp, was vandaag weer gestegen, maar nog steeds bruinverlies, dus weet het niet echt meer, gewoon afwachten wordt dat,   succes meiden

Terug
Bovenaan