A
Anoniem
Guest
Voorheen wilde ik graag meerdere kinderen, maar nu ik een hele zware bevalling heb meegemaakt, daarna last van depressies en maar heel langzaam opknappen, en m'n handen echt vol heb aan ons ventje zou ik er tegenop zien om dit allemaal weer mee te maken. Nu weet ik wel dat de kans op herhaling van z'n zware bevalling klein is (ze grijpen een volgende keer eerder in door als het een groot kind is een keizersnede te plannen i.p.v. eerst twee dagen te moeten ploeteren).
Maar ook de babytijd vond ik erg zwaar (weinig tot geen nachtrust) en alsmaar moe, moe, moe. Is het raar dat ik het vanwege de start met onze zoon terugdeins voor een tweede kindje?
Ergens vind ik het wel zielig voor een kindje als hij geen broertje of zusjes heeft. Wat vinden jullie?
Ida
Maar ook de babytijd vond ik erg zwaar (weinig tot geen nachtrust) en alsmaar moe, moe, moe. Is het raar dat ik het vanwege de start met onze zoon terugdeins voor een tweede kindje?
Ergens vind ik het wel zielig voor een kindje als hij geen broertje of zusjes heeft. Wat vinden jullie?
Ida