1 kindje genoeg?

Lieve Ida,

Ik kan je helemaal begrijpen hoor. Ik heb het namelijk ook!
Mijn vriendin vertelde laatst dat ze na de 1e als snel weer de kriebels had als ze bijv. een zwangere vrouw zag. Nou, het enige wat ik kan denken is: gelukkig ben ik er van af.
Maar ik denk dat het ook iets is waar je over heen moet groeien.
Je bent er nu gewoon nog niet aan toe, maar over een tijdje misschien wel.

Ik vind het heel belangrijk dat Efraim straks nog een broertje of zusje heeft.
Maar ik ben er nog lang niet aan toe...

Bedankt voor jullie lieve reacties. En denk dat jullie gelijk hebben dat ik zowieso de tijd moet nemen en accepteren dat het nu n iet het juiste moment is om te beslissen. En ik ben   nu 31 dus ik heb ook nog de tijd.
En een groot gezin met 6 kinderen gaat het in elk geval niet worden. ( Of er moet een vijfling geboren worden, maar dat komt eigenlijk nooit voor)

Nogmaals bedankt he

Ida

Hoi Ida,

Ik heb je bevallingsverhaal gelezen en volgens mij ga je twee stappen te snel hoor! Toen ik dit topic las had ik echt iets van 'rustig aan!'. Ik hoop niet dat je het vervelend vindt dat ik dit schrijf, maar ga eerst maar eens rustig aan het verwerken! Neem daar ook de tijd voor, want een verwerkingsproces hééft tijd nodig en trek je vooral niets aan van iedereen die roept 'maar je hebt er toch iets heel moois voor in de plaats gekregen' want daar gaat het niet om.

Als dat gebeurt is, misschien gaat het weer kriebelen, misschien ook niet. En als het niet gaat kriebelen, nou dan niet.

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan