A
Anoniem
Guest
Het blijft altijd weer onderwerp van gesprek een 2e ja of nee haha. Wij hebben besloten om toch voor een 2e kindje te gaan wat voor mij heel vreemd is want ik had nooit zoveel met baby's en kinderen. Ik heb ook een zware k*t bevalling gehad, eerst 16 uur liggen pijn lijden, toen een vacuumpomp en uiteindelijk een keizersnede nou ik was er helemaal klaar mee! De eerste maanden vond ik echt ronduit verschrikkelijk, de gebroken nachten, pijn in mijn buik van de operatie, en ook nog eens een enorme PPD. Toch blijft het verlangen na een 2e kindje omdat mijn gezin niet compleet is voor mijn gevoel en mijn "matje" zoals Debby al schreef is eigenlijk bereikt want ik ben onlangs 35 jaar geworden. Het liefst zou ik er minstens 2 jaar tussen laten zitten maar dan word ik echt te oud vind ik zelf, dat ervaar ik wel als een enorm nadeel van op oudere leeftijd kinderen krijgen maar helaas heb je het niet altijd voor het zeggen zeker niet als het kinderen krijgen gaat. Mocht het bij ons niet meer lukken om een 2e kindje te krijgen dan blijft Justin toch alleen we gaan niet het medische traject in hebben mijn man en ik besloten.
Suc6 met alles.
Groetjes,
Puk
Suc6 met alles.
Groetjes,
Puk