1 sept kijoperatie PPFFFF!!!

hoi damens

nou de week is voorbij gevlogen. nog 2 dagen en dan is het zover. de zenuwen beginnen nu echt te komen. ik vind het eigenlijk erg eng en onwerkelijk dat ik dit moet overwinnen en nu echt mee ga maken hoe het is om onder narcose te gaan. voor mij is het echt een nachtmerie. iedereen om me heen zegt dat het erg meevalt maar omdat het voor mij onbekend is ben ik erg nerveus. ik probeer rustig en positief te blijven.

alabama is het bijj jou lang geleden en hebben ze iets gevonden of was er bijj jou niks te vinden.

liefs kim

Nou succes kim.
Week kan maar beter snel voorbij zijn toch?Des te sneller is het voorbij.
Echt meid valt reuze mee.
Zag er ook zo tegenop,omdat ik nog nooit onder narcose was geweest,maar nogmaals het is reuze meegevallen.
Al heb je nu niet veel aan deze woorden,want het maakt je angs en spanning er niet minder door.

In ieder geval succes meid.
Laat je even weten hoe het is gegaan?

Liefs Susan

Hee Suusje,

Ja, ik ben ondanks endometriose (waar ik enorm veel last van had) toch moeder geworden mbv ivf. Eerst een dochter en daarna nog een tweeling (jongetjes).

Het kan dus echt...helaas duurt 't vaak met endo wel langer om zwanger te worden.

Liefs Anne

Hoi Kim,

Veel sterkte morgen! Het komt vast goed! Een narcose is ook eng van tevoren, vond ik ook hoor. Maar het is normaal om zenuwachtig te zijn. Achteraf zul je vast ook zeggen dat het meeviel, maar daar heb je nu natuurlijk niets aan.

Bij mij is er toen een klein plekje endometriose gevonden waar ze niets aan gedaan hebben. Verder was alles ok. Ik heb dus wat ze noemen onverklaarbare infertiliteit.

Laat ons maar weten hoe het was!

Liefs

hoi damens

bedankt voor jullie berichtjes. het valt me op dit moment reuze mee met de zenuwen. ik moest rond 12 uur nog even wat eten dus ik heb net nog even een soepje op en dan ga ik proberen te slapen. moet morgen om half 1 binnen zijn dus ik zal wel laat op de dag geholpen worden. als het er in zit laat ik jullie morgen iets weten.

liefs kim

Hoi kim,

Vandaag de grote dag.
Waarschijnlijk zal je nu al in het zh zijn.
Ben heel benieuwd hoe je het ervaren hebt.
Succes.

Liefs suusje

hallo damens

ik en er weer! de narcose is me erg meegevallen, ik vond het eigenlijk wel even fijn. weg van de spanning. nu voelt alles stijf en de wondjes trekken een beetje. ze hebben niks geks kunnen vinden wat ik van de enen kant wel jammer vind want dan wisten we waar het aan laf en konden we er iets aan doen. morgen moet ik even met mijn gyn bellen voor een vervolg afspraak en dan horen we wat we gaan/ kunnen doen.

doei x kim

Terug
Bovenaan