1 sept kijoperatie PPFFFF!!!

Hoi kim,

Fijn dat het is meegevallen.
Ik heb zelf niet echt veel last van de wondjes gehad.
Dacht ook echt zijn dit nou die wondjes.Zo klein!!
Gelukkig maar want je ziet er nu bijna niks meer van.

Kan mij het dubbele gevoel wel voorstellen aan de ene kant hoop je dat ze iets kleins vinden.
Nu weet je nog niet waarom het niet lukt.

Over 6wk moet je waarschijnlijk terug komen.Had ik wel ieg voor controle KO.
En dan wordt ook besproken wat ze verder doen.
Bij mij lag dag na KO al controle afspraak in de brievenbus.

Nou meid doe rustig aan.

x suusje

je ben inmiddels al geopereerd denk ik. Hopelijk is alles goed gegaan... Ik heb ook een kijkoperatie gehad (laparascopie met gas) Ik heb denk ik nog minstens een week last gehad van het gas en pijnlijke schouderbladen (ook door gas) verder ben ik direct na het weekend weer gaan werken en geen problemen onder vonden. Overigens vond ik het "bewegen" van het gas best grappig, bij omdraaien in bed voel je echt de bubbels verplaatsen... ;-)
Helaas is er bij mij niets gevonden en dus (nog) geen oorzaak van het niet zwanger worden... Ik merk dat me dat onzeker maakt, terwijl ik er verder vrij nuchter onder ben.
Na 2 jaar proberen kom je dan alsnog in aanmerking voor IUI. Afgelopen week 3de IUI poging gehad, dus maar weer duimen...
Succes met je herstel!

groetjes Krista

hoi krissy

idd ik ben dinsdag geopereerd. het viel me erg mee. ik moet me wel een beetje rustig houden want ik voel wel dat ik wat tijd nodig heb om te herstellen zowel lichamelijk als emotioneel. bij mij is ook alles goed en ik snap jou frustratie want ik had ook liever dat er iets was waardoor het niet lukt. ik heb volgende week een gesprek met de gyn over de verdere stappen. ik denk dat wij het nog even een paar maandjes zelf proberen en dan ook maar gaan voor iui. raar toch dat het niet lukt bij ons. nou ik hoop dat deze poging bij jou raak is. hou me op de hoogte.

veel succes kim

hoi suusje

het gaat wel goed. soms nog wat moe van de narcose. ik ben afgelopen donderdag al op na gesprek geweest en we gaan in november starten met iui en hormonen spuiten. wel fijn dat ze dat gaan doen en nu nog even rust en hopen dat het toch nog spontaan gaat lukken. het slagingspercentage is bij iui niet zo hoog dus ik had bij het topic zwanger zijn een bericht geplaats en gelukkig een aantal positieve verhalen gekregen.

in welke fase zit jij nu?

groetjes kim

Hoi,

Wij moesten ook 3mnd wachten na KO.Helaas geen spontane zwangerschap erna.
Nu gestart met IUI.
Aankomende maandag 2de echo en dan starten met ovulatie testen.En is het wachten op eisprong.
Zit er nu toch wel aan te komen.

Ik zelf heb veel pos. berichten over IUI dus ben wel hoopvol.

gr susan

hoi suus

ik heb nu in middels ook veel positieve berichten gelezen over iui dus ik word er wel wat vrolijker van.

hoef jij nog geen hormonen te gebruiken dan?
ik moet nog gaan leren te spuiten. dat gaat 26 okt gebeuren en dan die cyclus daarop moet ik beginnen met spuiten voor een mooie eigroei en dan een soort hormoon dat er voor zorgt dat ik een eisprong krijg. die dag daarna moeten we dan naar de gyn om het zaad te laten inspuiten want dan heb ik een eisprong binnen 36 uur.

groetjes kim

Hoi hummer,

Zie nu pas dat je een berichtje naar mij gestuurd had sorry voor late reactie,maar heb het helemaal over het hoofd gezien.

Nee ik hoef gelukkig geen hormonen te gebruiken.
Ik krijg IUI in eigen cyclus,omdat bij mij het obstakel is dat ik vijandig baarmoederslijmvlies heb.De gyn denkt dat dit zetje voldoende is.En is hoopvol over iui in eigen cyclus.
Ik heb ook goede eisprong,man lief zaad is goed.Dus voorlopig nog niet aan de hormonen.mocht het nu zo 3x niet gelukt zijn dan zal het uiteindelijk wel moeten,maar we proberen het eerst even zo.
Ik heb dus ovulatietesten moeten gebruiken om eisprong goed in de gaten te houden.
Ik had duidelijke zichtbare 2strepen dus moest op dat moment bellen.Dag later heb ik de IUI gehad.

Nog 4dg en dan zijn de wachtweken voorbij.Dus spannende dagen.

Hoe gaat het met jou?
Heb je nog last van de wondjes??
Ben je inmiddels alweer bij gyn geweest voor controle KO?

gr suusje

Terug
Bovenaan